Hova tovább, Marvel? - Marvel kapitány 🎬

  • Közzététel: 15 napja

    OtherworldOtherworld

    Tartam: 7:45

    #CaptainMarvel #Kritika #Otherworld
    Ne felejts el követni minket mindenhol! 😉
    😃 Facebook: goo.gl/f3nby4
    🎮 Twitch: goo.gl/dc9aqa
    📷 Instagram: goo.gl/ycJSLF
    👍 Itt tudsz támogatni minket: goo.gl/iejUq8
    👕 Vegyél OW-s cuccokat: goo.gl/RWs9LC

CherryBloom Dreamer
CherryBloom Dreamer

Én igazából marvel fan vagyok, ezért ahogy kérted nem is mondok semmit (főleg amúgy azért, mert elszomorító, mennyire igazad van), csak annyit (Fury fél szemének elvesztésével kapcsolatban), hogy JÉZUSOM, MI VOLT EZ A JELENET?!?! Tisztára úgy éreztem, mintha a készítők elfelejtkeztek volna róla, aztán egy "jaj, hoppá, ennek is benne kell lennie?" gondolattal beszúrták volna a végére, hogy "nesze, itt van, ezt kell szeretni". Ennél hulla kínosabb megoldást el sem tudtam volna képzelni hozzá.

6 órája
Csaba Balogh
Csaba Balogh

Az a jelenet mintha a nézők (és főleg a Marvel-fanok) szándékos szívatása lett volna. Elképesztő, hogy ezt meglépték.

Órája
Gabriel Varga
Gabriel Varga

Hulye picsa. Ha meg egyenloseget akar akkor ki kuldenem egy epitkezesre asni es betonozni.

7 órája
Sem Senki
Sem Senki

Tudjátok miért sajnálom a kritikusokat? Mert ők olyan dolgokat fűznek a filmhez, ami egy átlag nézőt nem érdekel (pl feminista avagy nem). Én simán élveztem ezt a filmet.

17 órája
#Markus channel
#Markus channel

Nekem tetszett

Napja
TakyMason
TakyMason

Ahogy Nick Fury elveszti a szemét, az úgy igazán nekem se jött be. Szerintem sokkal jobb lett volna, ha valahogy harcba keveredett volna azzal a színes bőrű Kree taggal (Korath-tal) és az vette volna el a szemét. Szerintem a legnagyobb baj a filmmel az időzítés. Egy film kevés ahhoz, hogy felépítsenek egy karaktert. Ha pár évvel ezelőtt megkaptuk volna az első részt és mondjuk most jött volna ki a második (amire szerintem elég nagy az esély, hogy lesz), akkor már sokkal hihetőbb lenne a karakter a Végjátékot illetően és nem lovagolna mindenki olyan kérdéseken, mint hogy "Fury miért nem hívta őt eddig" (Bár szerintem a jövőben ezekre a kérdésekre is lesz válasz...).

2 napja
Ákos Csík
Ákos Csík

Sokan itt félreértettek valamit. Szuperhős női karaktert lehet úgy is előadni, mint a wonder woment. Nem tudom, kiből pattant ki, hogy a férfiak félnek vagy tartanak a női szuperhősöktől, na ez a szexista. Szvsz egyáltalán nem szégyellném el magam, ha a csajom letépné egy kocsi tetejét, miközben én a befőtt szisszenése után kellene, hogy férfinak érezzem magam, ha szeret engem. Tudom, a legtöbb férfi annyira tesztoszteron irigy, hogy nem -bírja elviseli, ha jobban keresnek nála, vagy ilyesmi, nekem is volt ilyen szitum, semmi baj ezzel, ha egy nő tanultabb nálam, vagy a szakterületén jobban fizetnek, megesik. Viszont, mellettem semmiben ne szenvedjen hiányt egy nő, aki dolgozik, csak nem fizetik meg rendesen, értelemszerűen segítünk egymáson, ez egy kapcsolat lényege. Bocs, ha off, csak olvasva a kommenteket, elmondtam ezt. Másik dolog: a film csavara meglepő, én nem tudtam semmit erről a kree-skrull témáról, igaz, sokat a film se mondott el. Nem mondom, hogy egy műremek és én is féltem beülni rá a Bré (muhahahha) Larsonról hallottak miatt, de nem éreztem, hogy kiüldözne a film, nem volt feminista. Nekem csak annyit mondott, hogy állj fel, ha fehér háziasszonyőő..... szal, ha padlóra kerülsz, ha nem hisznek benned, akkor is csináld, amit akarsz és ne másoknak akarj bizonyítani. Te leszel életed végéig az egyetlen, aki az életed elejétől veled van, szal, nem árt ha jó kapcsolatot ápolsz magaddal. Amúgy középszerű a film. De legalább nem annyira rossz, mint a thor filmek xD

2 napja
Kende Hegedüs
Kende Hegedüs

Die-hard Marvel rajongó vagyok, de sajnos nagyon igazad van. Bennem is voltak ilyen érzések, csak eddig magamnak se mertem beismerni :D

2 napja
excore
excore

Azt hiszem ez volt az utolsó videó amit néztem tőled. Valaki az univerzumban magyarázza már el nekem, hogy az amit a való életben a színésznő nyilatkozott (eleve ki a pics@nak van kedve, ideje ezeket olvasni, nézni) az hogyan és miként kapcsolódik a filmhez? Továbbá, miért is kellett 3 percen keresztül ezt vesézni? Kit érdekel? Egyébként meg javaslom neked, hogy soha, SOHA többet ne nézz marvel filmet. Láthatóan nem Neked való! Ne is erőltesd. Én sem fogom nézni a csatornát, így békében élhetünk tovább. BYE BYE

3 napja
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)

Saját véleményem szerint kissé túlzottan fogalmaztál, mert nagyon is szóvá kell tenni azt, amit Larson posztolgatott az elmúlt időben, csak hogy tudjuk mivel van dolgunk. De azzal egyet értek, hogy nem ezer éven át kell erről dumálni. Akárhány kritikát megnéztem, mindegyik arról szólt, hogy milyen pofátlan ez a Brie Larson (de azért elfogadnának egyet otthonra), meg ilyenek és a videó utolsó egy percében eszméltem rá, hogy "Jé, elkezdődött a kritika!"

19 órája
Istvan Heredi
Istvan Heredi

ahogyan már az elején tisztelegne Stan Lee előtt ,és a cameoja ami most először tán kínos is .(pont most..)nagyon nagyon rossz szerintem..ott volt még a filmen keresztüli pacsizgatás Furyval,aki számomra most kicsit Tom Hardy Eddiejéhez volt hasonlatos.Azért ezt a robbanástól szupererőt nem kellett volna így szájbarágni,de Disney eszköztár van meg marvelcimke itt

3 napja
Farkas Csongor
Farkas Csongor

de persze ez a te véleményed

3 napja
Farkas Csongor
Farkas Csongor

szerintem az egyik legjobb film volt amit látam idáig

3 napja
Gábor File
Gábor File

Túl van ez spirázva Zozikám.

3 napja
Borsa Bocskai
Borsa Bocskai

Én Marvel rajongó vagyok de teljesen egyetértek veled.

4 napja
Laccer
Laccer

Épp most rakott fel a Marvel valami Captain Feminism cosplay videót. Három nő öltözött be, egyik 40+, másik erősen teltebb alkatú, harmadik fekete. El tudom képzelni milyen dühöngés törne ki, ha fehér konzervatív férfiként beöltöznék Fekete Párducnak, vagy Falconnak.

4 napja
Officer I.D.P.D
Officer I.D.P.D

Holnap moziban nézzük.

4 napja
István Pálfi
István Pálfi

Ennél rosszabb marvel filmet még nem láttam.

5 napja
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)

Na, azért a 2008-as Hihetetlen Hulk-nál még ez sem rosszabb!

19 órája
Péter Vághy
Péter Vághy

Marvel kapitány eredetileg férfi volt, Carol pedig a szerelme. Milyen snassz már! De attól hogy nővé lett az eredeti Marvel, rögtön maradhatott volna a szerelem is köztük, a ruhát pedig szivárványosra kellett volna átszínezni, a Végjátékban meg végigvonulhatott volna az összes Bosszúálló az Andrássy úton!

5 napja
Péter Vághy
Péter Vághy

..egyébként nekem tetszett a film. Háát, tudni kell elvonatkoztatni.... de a fiatalabbakra egyértelműen hat az agymosás. Ez van, új idők szele fúj, majd meglátjuk mi lesz belőle. Ilyen "kulturális forradalmak" jönnek és mennek.

5 napja
Péter Vághy
Péter Vághy

....még az is lehet, ezért utalgatnak mindig Budapestre hőseink :)

5 napja
Dovakhiiin
Dovakhiiin

A tényleges kritika 03:33-tól kezdődik...

5 napja
kibergx2
kibergx2

Mármint a hazugságok egy jó filmről? Igen, ott kezdődik.

3 napja
Martin Mezőfi
Martin Mezőfi

Aha... Te úgy formálsz véleményt hogy az valami undorító!

5 napja
Kelemen Imola
Kelemen Imola

Szerintem hagyj fel ezzel a szakmaval.

5 napja
Jozsef Nagy
Jozsef Nagy

Szerintem te total nem ertetted ezt a filmet...ti minek neztek egyaltalan ilyen filmeket? Semmi gond nem volt ezzel a filmel...teljesen jo volt...jobb mint pl a Galaxis orzoi 2 ami szerintem egy nagy kalap szar volt...ja azert nem ertitek mik azok a Skrullok es Kree-k mert annyira nagy MCU rajongok vagytok, hogy semennyire...nezni kellene az Agents of Shield-et es akkor ertenetek ezt is...szamomra teljesen ertheto emiatt...ti agyatlanok vagytok akik inkabb uljetek be a Creed 2-re vagy majd az uj Halalos Iram Spin off-jara mert kb az valo nektek...meg az agyi szinteteknek...szanalmas idiotak vagytok, de foleg te a nagy kritikus akinek kb 60-as lehet az iq-ja es max azzal tunsz ki, hogy rondan beszelsz...mivel massal ugysem tudsz.

5 napja
Rumbledon
Rumbledon

Az hogy a sorozatban elmagyarázzák kb olyan érv mint, hogy a könyvben el van írva. Csak akkor lehet elfogadni ha a mozi után hozzávágják a sorozatot/könyvet. Ne várja el a film tőlem hogy az utolsó kis füzetecskét is elolvassam. Eddig pont az volt a Marvell erőssége, hogy önmagában is érthetőek a filmek. Én még nem láttam de nem hiszem hogy olyan érthetetlen lenne hiszen ez csak egy Marvell film. Gondolom valami robban aztán egy vicces beszólás egy csavar amit a film felétől lehet sejteni és a stáblista utáni jelenet:D Amúgy meg sokan pont ugyan úgy állnak a Marvell filmekhez és azok nézőihez mint te a Halálos Iramhoz gondomat csak szólok:D

4 napja
Sándor Krenyóczi
Sándor Krenyóczi

A filmröl az a véleményem, hogy nem volt rossz, jobb mint a Thor 2, de rosszabb mint az Alita (elfogult vagyok, mert végig olvastam a teljsen Gunnm sorozatot, a Last order-re még nem jutott időm).Legalábbis az én szememben. Szerintem Furry szemének elvesztése nem gáz. Megsérült és kész. Az, hogy egy hétköznapi dolog miatt veszitettel el az még talán jó is. Nekem például üditően hatott, hogy nem adtak neki külön történet szálat. Puff megtörtént, baleset, megesik. Volt olyan velem is, hogy séta közben belefejeltem egy ágba (sajnos nem egyszer), ha kicsit balszerencsésebb az ember akkor megsérül a szaruhártya, a puppila vagy nagyon extrém esetben az üvegtest. Mostanában talán megoldanák az orvosok, de 20-25 évvel ezelött amikor egy egyszerübb hályog mütét után rögzitené kellett a beteg fejét hámokkal, hogy egy oldalra forditásnál vagy hirtelen mozdulatnál ne folyjon ki a szeme.Szóval a szem elvesztése szerintem reális volt. Könnyed egyszerü tálalásban

5 napja
Pál Donát
Pál Donát

Nem értek egyet. Először is nem vagyok fanboy vagy ilyesmi csupán szeretem a marvel filmeket, mert alapvetően jók. DE nekem totál lejött hogy a kree egy fejlettek-vagyunk-miénk-az-univerzum típusú faj, az alakváltókat pedig azért gyilkolják mert nem akarnak behódolni nekik (már nem emlékszem pontosan de szerintem ezt így a film során többször is kimondják). És igen egyetértek hogy Bree Larson nem a legkedveltebb ember, nem is értem néha hogy mi az életről papol, de még ha nem is a legjobb színész, nem is a legrosszabb. Nem volt egy rossz film, csak rosszabb volt mint amihez szokva vagyunk a marveltől, de önmagában ez egy jó film volt pár másikhoz képest. És az hogy a film pár lyukat is megpróbált betömni (Fury szeme, bosszúállók neve stb...) egy nagyon jó döntés volt. De ez is biztos azért van mert egy "40 éves fehér férfi" vagy X)

5 napja
kibergx2
kibergx2

És a ő kritikus akit százerek néznek. Még azt se tudja mi hangzott el a filmben. Ha ez nem szánalmas, akkor mi az?

3 napja
András Kovács
András Kovács

Számomra ez a film sokat jelent és nagyon tetszett. Brie Larson pedig egy elképesztően jó szinésznő aki szerintem itt remek alakítást nyújtott! Tényleg nagyon jó volt, ajánlom a megnézését méghozzá moziban!

5 napja
Docker 911
Docker 911

Szerintem rohadt jó film Tegnap láttam És én is marveles vagyok ám eléggé az összes marvel filmet láttam

6 napja
LexMadafaka
LexMadafaka

Végre egy videós feltudja fogni mi a rasszizmus, szexizmus. Mert az angol videósok csak dobálják a fogalmakat. Kevesek egyike vagy, aki helyesen használja és érti is ezeket a szavakat. A fehérek ELLENI gyűlölet is rasszizmus. A feminácikat pedig fejbe kell lőni, ahogy a hímsovnisztákat sem dédelgetjük.

6 napja
Annsia Nagy
Annsia Nagy

Zoly, én mint marvel fan maradtam és tényleg.. A kérdések amikre nem tudtad a választ azokat egy fan tudja vagy érdekli és utána olvas viszont tény, hogy ha a film nem mutatja be neked nem kötelességed ismerni. Végignéztem a shield ügynökeit, ismerem a háború okát illetve én igen jól szórakoztam a cica jelenetein is.. :D a megélhetési feminizmus engem is zavar nőként. Ha egy nő ugyanolyan elbánást követel, azonnal ilyenekkel azonosítják. Azonban én abban hiszek hogy egy színészt a munkája után kell értékelni és nem az alapján hogy mit makog az éterbe. James gunn is megkapta a cirkuszt aztán vissza is ment a helyére : ]

6 napja
kibergx2
kibergx2

Piros pont. Ezt kritikának sem nevezném, ez így csak szánalamas fröcsögés volt, főleg hogy még olyan dolgokkal sincs tisztában ami a filmben elhangzott. Bezzeg a nézettség meg a lájkok mennek, a probléma csak annyi hogy én ezt így nem tudom komolyan venni.

3 napja
Lacinho22
Lacinho22

Nekem tetszett a film nem mondom, hogy a legjobban tetsző Marvel film de nekem azért adta! Az viszont tényleg röhej ahogy Fury elveszíti a szemét, ott azért én is ledobtam a láncot :D

6 napja
Márton Mikó
Márton Mikó

Én Marvel fan-ként ültem be a moziba és hát vegyes érzésekkel távoztam. Azt már eleve sejtettem hogy a hatalmas média méltatlankodás nem a filmnek, sokkal inkább Brie Larson-nak szól és ez valóban így is volt. Ettől független a film egyáltalán nem hiba nélküli. Az elsődleges bajom, mint a Superman filmek esetében is, hogy nem igazán lehet izgulni egy olyan főhősért aki túl erős (ráadásul, Cpt Marvel esetében azt is pontosan tudtuk hogy a Végtelen Háború végén is életben van még). Fury szemvesztése kifejezetten nagy csalódás volt, sőt, lényegében a film folyamatosan sugallja mi is fog történni (külön csalódás hogy a marketing kampány alatti poénkodásaim végül teljesen igaznak bizonyultak ezzel kapcsolatban - így lenne ötösöm a lottón). Több olyan történést és karaktert is elhanyagoltak, amik érdekesebbnek tűntek pl Jude Law leírhatatlan nevű karaktere, vagy a Kree főváros. Ezeket sajnálom hogy kimaradtak, megérzésem szerint folytatás(ok?) reményében hanyagolták ezen elemeket most. Ami viszont pozitívum, az Mendelsohn karaktere, valamint (nyilván) Samuel L Jackson. Külön plusz pont a 90-es évek nosztalgia miatt, ami rengetegszer mosolyogtatott meg a film során. A film ezen felül rendkívül látványos és személy szerint Marvel kapitány kellemes poénkodása is bejövős volt. Nem túl sok, nem túl kevés. Összességében vállalható film, nem lesz a kedvencem, de teljesen indokolatlan ez a felháborodás körülötte mert nem egy rossz film és amit külön köszönök a filmnek, hogy nincs túltólva semmilyen társadalmi üzenet (pl feminizmus) sem. Erre háklis vagyok, de átment a vizsgán. 10/6,8

6 napja
WhiteWolf11
WhiteWolf11

Nem mondom hogy rossz film volt, de a Hangya 2-t is jobban vártam és, jobban is tetszett. És jelen pillanatban a 21 MARVEL filmből ez áll a 21. (utolsó) helyen. 7/10

6 napja
I_hate_you_tube_rewind_2019_and_I_dont_like_sand
I_hate_you_tube_rewind_2019_and_I_dont_like_sand

Megnéztem, nem annyira rossz mint amennyire számítottam... Ami spoiler nélkül igazán bosszant, hogy 1: Lawon és Denvers kapcsolatáról 2-3 percnyi vágókép még kellett volna. Ellenben túl sok nyáladzás van Maria Rambeau és Denvers között és mivel régebbről nem ismerjük semelyiket sem ezért a barátságuk súlya lóg a levegőben. 2.: A Kree (Jaffa!!! :D ) és a Skrull szembenállás eredetéről kicsit több adat lehetett volna valóbban. 3.: és némi SPOILER: Ha valóbban annyira szétszóródtak a Skrullok és konkrétan elérhető a fejlett technológia amúgy az Univerzumban akkor miért nem volt jó nekik egy átlag űrhajó??? Miért kellett összeállniuk a legveszedelmesebb Kree szakadárral? Mondjuk a hasonló a hasonlót vonzza és a cél szentesít de ez akkor sem teljesen átgondolt. 4.: Szegény Fury méltóságteljesebben harc közben is elveszíthette volna a szemevilágát. És legalább érdekelhette volna hogy kikaparták a szemét nem azt is elpoénkodni mint egy Disney filmben... öhh akarom mondani...na mindegy, értitek :D 5.: Ez tényleg nem egy kifejezetten feminista film. A szellemírtók újragondolása az az, ez nem. 6.: Eresszék össze a cicát Thanossal, pár nappal később a kesztyűt kiköhögi úgyis, a többiről pedig nem kérünk vágóképet.

7 napja
Marcus Lutthrell
Marcus Lutthrell

Borzalmasan gyenge szar film! De szerintem nem Brie miatt, rendezo parosnak letornem a kezet , hogy ilyen idiota modon csinaltak meg a filmet

7 napja
kibergx2
kibergx2

Zseniálisan jó lett pedig.

3 napja
Skynet Logicgates
Skynet Logicgates

Szerintem pedig itt a pénzbevétel határozza meg, hogy mi a jó film és nem a kritikák. Szóval pénzbevétel:https://port.hu/cikk/mozi/ennyit-a-huhogokrol-455-millios-rekordbevetellel-nyitott-a-marvel-kapitany/article-58108. Mivan nem hallom a sok pénztől mit mondtál 7perc 44 másodpercen keresztül? Azt,hogy senkit se érdekel, hogy miről prédikálsz? Mert ennyi pénzt számos film nem képes hozni aztán eza feminista, rasszista,szexista színésznő alakításában elkészült Marvel film 1 hétvége alatt ekkorát kaszált.

7 napja
Skynet Logicgates
Skynet Logicgates

Úgyhogy végszó csak ennyi.https://www.youtube.com/watch?v=8yzKstC382o

6 napja
Skynet Logicgates
Skynet Logicgates

+Bl4s1us Az a baj,hogy a kritikus létszáma nem tudja kompenzálni azt a létszámot amivel az átlagnézők rendelkeznek. Azzal, hogy azt írtad jobban szeret filmet nézni nem jelenti azt,hogy jobban is értene a filmekhez, hiszen filmhez érteni nem egyenlő azzal, hogy sokat ülsz a moziba,hanem hogy mennyire vagy művelt például az irodalomban vagy filozófiákban vagy esetleg pszichológiában, hogy így ezekből adódóan észrevedd azon mélyen megbúvó motívumokat vagy utalásokat vagy szimbólumokat amiket egy történet vagy karakterek magukba foglalhatnak. Lehet,hogy az átlagnézők körében sokkal műveltebb emberek is vannak mint a kritikusok körében,mivel ők vannak többségben így nagyobb annak a valószínűsége,tehát ha azok is beletartoznak nagy valószínűséggel az átlagnézők táborába akkor főleg jelentéktelen a kritikusok munkássága,de azt mint már korábban is említettem valóban jelentéktelen, mivel ha a filmben levő szituációkkal szereplőkkel autonóm tud azonosulni a néző,akkor magával tudja ragadni teljessé vállik az empátia benne és ehhez a folyamathoz nem kell sokat használni az agyat amit korábban már leírtam,mert ezért autonóm ami nagyon fontos a kikapcsolódáshoz. Továbbá amit még leírtam az Ó görög színházakba is ezért járttak az emberek,nem agyalni. Az agyalás a legtöbb ember számára a hétköznapokban történik munka közben,amikor szabadidő van akkor kikapcsolódás van. Nem azon való elmélkedés, hogy a Marvel kapitány individuációja mikor indul be vagyhogy a mesterséges intelligencia ami eléggé öntudatos volt a filmben,hogyan ébredhetett öntudatra és mi kell az öntudathoz?! Arra például ott a Westworld.Egy igazán kollektív vagy legyen a te szavaiddal széles látókörű néző, ember nem lehet legalábbis olyan kis létszámmal rendelkező csoport amit a kritikusok képviselnek az főleg nem és itt nem is a számokról van szó. Igazán a kollektív szükségletekről amiknek széles spektrumát ki tudja e elégíteni a film?Mert ha igen ami csak leginkább a jegyeladásokból vonható le,akkor az a film igazán kollektívan kielégítő tartalmú. Ebből a szempontból most te fontosabbnak tartasz pár lehet, hogy teljesen műveletlen kritikusnak nevezett kontárt akinek nincs széles látóköre egyáltalán és ebből adódóan szűk látókörével próbálja kritizálni amit nemtud, miközben az átlagnézők még mindíg jelentősen nagyobb létszámmal bírnak így nagyobb valószínűséggel több ott a hozzáértő is akik messze meghaladják a kritikusok kis létszámát és azok hozzáértését. Tehát nagy tömegben nagyobb valószínűséggel nagy mennyiségű szakértő vs kis tömegben kismennyiségű szakértő akik létszámát csökkenti az a néhány kontár. Ennyit erről.Ez egyszerű matematika,nah mondjuk ez most kicsit a Thanos szövege volt mikor éppen a Gamora-val beszélgetett az univerzum élőlényeinek felének kiírtásáról szőtt tervével kapcsolatban.

6 napja
Bl4s1us
Bl4s1us

+Skynet Logicgates Pont a kritikus a szélesebb látókörű, mint az átlagnéző. Jobban szeret filmet nézni, mint az átlagnéző és többet is lát. A jó kritikus pont azt az időt spórolja meg a nézőnek, amit korábban említettél. A átlag közönség véleménye miért értékesebb? A kritikus is a közönség része. Ilyen hozzáállással amit te képviselsz normális filmek nem is készülnének, de mondom gátlástalan stúdióvezetőnek még jó leszel...

6 napja
Skynet Logicgates
Skynet Logicgates

+Bl4s1us miért hiszen történelemhű az 1.része a 2.részével kapcsolatban pedig csak enyhe szinten parodizáltam a kritikusokat,hogy milyen fontos embereknek érzik magukat,de jelentéktelen a munkásságuk,hiszen a többség határozza meg a filmek tartalmát nem azon kevés magát fontosnak tartó ember aki azt hiszi néha,hogy vmi nagy igazságról beszél holott nem kollektív nézőpontból csak saját nézőpontja korlátjai közt tud analizálni egy filmet. Szóval továbbra sincs szükség korlátolt nem kollektív látószögű emberekre,majd a pénz fog beszélni a kritikusok mint palotapincsik ugatni azaz röviden továbbra is jelentéktelen ezen tevékenység,ha csak nem a magamutogatásról és hírnévről szól mindez.

6 napja
Bl4s1us
Bl4s1us

+Skynet Logicgates A válaszod első részével nem értek egyet, de igazából a másodikkal sem. A görög színházban szerintem elég sok filozófia volt régen. Agykikapcsolós filmek között is vannak fokozatok. Kritizálni mindig kell, főleg azért mert a népnek ez kell. Az értékest az értéktelentől el kell tudni választani. Attól most nem lett jobb a film, hogy van benne egy Mátrix-analógia amit más cikkek sem említettek. Egyébként nem teljesen az előző válaszom tartalmára reagáltál, de se baj.

6 napja
Dániel Gönczöl
Dániel Gönczöl

Ezek után biztos nem nézem meg a filmet.

7 napja
Tamas Szepes
Tamas Szepes

Stan Lee hiánya ilyen hamar előjön?

7 napja
Krisztián Adorján
Krisztián Adorján

Nem vártam a filmtől sokat. Attól többet hozott. Sajnos már ez a helyzet. Minden izlés dolga. Ennek ellenére szerintem a karakterből kihozta a csaj amit lehetett. Nekem a Wonder Woman sokkal hiteltelenebb volt.

7 napja
Dzsozi88
Dzsozi88

ez a csávó esküszöm full hülye

7 napja
Simon Bence
Simon Bence

Nekem tetszett a film szerintem Brie Larson jól játszott de mindenkinek meg van a saját véleménye

7 napja
Gyöngyi Szalai
Gyöngyi Szalai

Nagyon gáz, mikor a feminizmusról meg a rasszizmus róla van szó átesnek a másik oldalra, és nem megfeledkeznek a rasszokról meg a nemekről, hanem túlkompenzálnak helyette...

7 napja
skics skics
skics skics

Stan Lee Az örök tanár. Imádtam,hogy a film nem a karakterről szólt hanem 1000 más dologról.

7 napja
Winners Studio
Winners Studio

Teljesen egyetértek ezzel a véleménnyel pedig marvel rajongónak tartom magam. A film az én szememben nagyot bukott.

7 napja
Ladislav Tánczos
Ladislav Tánczos

Én a film politikai részét nem követtem és nem is érdekel. A film nem magyaráz meg mindent, de a fordulatok tetszettek és a képessége is. Kellett egy film Marvel kapitánynak, majd meglátjuk milyen lesz a folytatás. Képes-e karakter fejlődésen átesni vagy ez egy színészi határ a hölgynél. Én egyelőre nem temetem, mert szerintem a végjátékban szerintem meglesz a helye. A forgatókönyv írók is elsőként mutathatták meg magukat a marvel színeiben (én részben ennek tudom be a gyengeséget). A végjátékban viszont a végtelen írói stábja köszön vissza. Szóval megmutathatja a hölgy, hogy mire képes. :)

7 napja
Ladislav Tánczos
Ladislav Tánczos

A filmkritika 3:33-tól kezdődik.

7 napja
kibergx2
kibergx2

A hazugságok és a kritikus szereplése aki még a filmben elhangó dolgokkal sincs tisztában? Igen ott kezdődik.

3 napja
baranyai Márk
baranyai Márk

Soha nem lesznek olyan marvel filmek ,mint a Watchmen vagy a Sötétlovag volt...

7 napja
ketezeregy
ketezeregy

Pár napja néztem meg, és az első gondolatom az volt, hogy hát.. olyan semmilyen. Nem mondanám rossznak, jónak pláne nem, olyan nem fog hosszan megmaradni. Az a szem... azt mondjuk én is kiröhögtem.. de gúnyos röhögés volt.. ennyire szánalmas szemelvesztés.. indokolatlan ráadásul, igazi WTF érzés. Az egyetlen pozitívum ami a film kapcsán egy erős negatívum is lehet, az az, hogy nem lett egy feminista dicshimnusz, propaganda mocsok mint a Fekete párducban ami volt. Ehhez kapcsolódó negatívum az a tengernyi sík ostoba rajongó aki azért nem néz meg egy filmet, meg bojkottál mert a színésszel mint emberrel baja van. Mint anno a Gyűrűk ura kapcsán a picsogás, hogy GANDALF MELEEEGG! ISTENKÁROMLÁÁÁÁÁS! Mindezt azért mert az őt alakító színész a magánéletben az... Hülye vagy internet népe de rettentően.. Visszakanyarodva a filmhez és a karakterhez, a Végjátékban remélem sokkal jobban lesz dirigálva.

8 napja
Farkas GÉ
Farkas GÉ

Stan Lee halálával,már nem lesz annyi erkölcsi kontrol és lassan el fogunk búcsúzni a hős korszaktól.

8 napja
Todd Partusu
Todd Partusu

Még élt, mikor ez elkezdődött.

7 napja
Zsombi K
Zsombi K

Barom

8 napja
H Krisztián
H Krisztián

Menjek a moziba miután már láttam a premiert :/

8 napja
Máté Kemecsei
Máté Kemecsei

Akárki akármit mond nekem az egyik kedvenc filmem lett a Marvel moziverzumon belül! Remélem lessz folytatása nekem tetszett a színésznő alakítása és úgy önmagában az egész film, főleg a csavar a végén!

8 napja
László Jacsó
László Jacsó

Őszintén kit érdekel ez a sok felesleges dolog? A lényeg a film. Senkit nem érdekel, hogy mit csinál egy színész a magánéletében. Robert Downey Jr. is annyit narkózott, hogy azt egy tini iskolai osztály is megirigyelné. És? A lényeg, hogy jól alakítja a szerepet. bla-bla.bla...ez nagyon gyenge értékelés.

8 napja
Jin Baka
Jin Baka

Nagyon jól kitalálták, a Véleményket meg oda lehet rakni ahová a Nap nem süt be.

8 napja
Zoltán Mesterházi
Zoltán Mesterházi

Az a baj,hogy ez a film onnan jött,ahová a véleményeket szánod.

7 napja
Dávid Kincses
Dávid Kincses

Na nekem ott lett elég a kritikaból ahol azt mondod hogy mi köze a Kree-nek Ronan-hez. Nem tudom mennyire figyeltél az eddigi filmek alatt vagy ott is csak a negatív energiát gyűjtötted de Ronan egy Kree hadvezér. Nem állok a film pártján nem is nevezném magam Marvel Fanatikusnak, szeretem ezeket a filmeket és igen ez nem a legjobb filmük, de neked mint film kritikusnak illene utána nézned a dolgoknak nem csak film meg nézése után egyből a torkát ragadni.

8 napja
kibergx2
kibergx2

Ez így igaz. Annyi logikai hiba van Zoli "kritikájában" hogy az valami agybaj. Le is iratkoztam emiatt, ez nem elfogadható az én szememben. Olyan dolgokkal sincs tisztában amit a FILMBEN ELMONDTAK. Úgyhogy köszi Otherworld nekem erre nincs igényem.

3 napja
Sándor Vízi
Sándor Vízi

Lehet, hogy nem lesz lelkifúróm ezek után, ha letorrentezem és úgy nézem meg a filmet :D . ...már ha egyáltalán megnézem ez után a kritika után.

8 napja
Csenge Birizló
Csenge Birizló

A film egyáltalán nem szar. Nemtudom neked mi volt benne ennyire rossz.

8 napja
lol
lol

Es ist zeit für rache, wir müssen die juden austrotten

9 napja
Gismo8
Gismo8

Mi az a szam a legvegen a szuperhosos szoveggel? :O

9 napja
takizoli
takizoli

én még így soha nem láttam a Momo-képet mint "What?" kép XD Good Job

9 napja
Gabi Op
Gabi Op

Én nekem tetszik a film

9 napja
DEADENDGAMES LiVE Csatorna
DEADENDGAMES LiVE Csatorna

Tényleg katasztrofális a csaj benne . Olyan semmilyen .Egyszerűen elb@szták a casting-ot sok más egyéb között a film nem volt egyben a poénok nem ültek túlhúzottak voltak a jelenetek is . Az meg hogy valaki bekerül egy Marvel filmbe nem egyenes út a világsikerhez főleg nem ennyire szánalmas alakítás után . Amit pedig utána nyilatkozgat lépten nyomon a hölgyemény egy vicc kategória ezek után . Utoljára Terminátor 3 gépek lázadásánál éreztem ezt ott nyúltak ennyire mellé filmben a főszereplőknek , mondjuk ott dupláztak is John és Sarah Connor volt ennyire oda nem illő borzalmas karakter választás a színészek terén. Haza is vágták az egész filmet . Itt is ez a helyzet szerintem bele játszott abba hogy ennyire halvérű karakter lett MARVEL kapitány .

9 napja
nemetadis
nemetadis

Szerintem, nagyon jó szinészt találtak a Marvel Kapitány szerepére

9 napja
Todd Partusu
Todd Partusu

Yvonne Strahovski vagy Emily Blunt jobban illett volna. Azoknak legalább van arckifejezésük.

7 napja
Iceman4123
Iceman4123

Szerintem a szereplése se lesz jobb a bosszúállókban és félek miatta lesz rossz a következő film. Ez a feminista iram miatt mehet tönkre a disney.

9 napja
Gergő Kálmán
Gergő Kálmán

fantasti4 reboot=captain marvel

9 napja
Bálint Szarka
Bálint Szarka

zseniális lett a film, érthetetlen indokokkal történik a fikázás

9 napja
The CookieMonster
The CookieMonster

Az hogy nem a legjobb Marvel filmről van szó, az kétségtelen, viszont csöppet sem mondanám rossz filmnek a Marvel kapitanyt. Amilyen hibákat te felsoroltál azt egy átlag néző úgy sem fogja észrevenni, mert nem azzal fog törödni, hanem azzal h élvezte-e a filmet vagy sem, mivel egy filmnek az a lényege, hogy szórakoztassa a nézőt, amit egyénileg mindenki el tud magában dönteni. Tetszett nekem ez a film vagy sem? Nekem személy szerint nem volt vele semmi problémám, élvezetes volt. Nem untam egy percét sem és nem is bántam meg, hogy moziban néztem meg:)

9 napja
kibergx2
kibergx2

Nagyon jó lett. Zoli nincs tisztában még a filmben elhangzó mondatokkal sem, ez nem kritika volt hanem szánalmas fröcsögés.

3 napja
Péter Isztin
Péter Isztin

Én már az eredeti Vasember óta nem nézek szuperhős filmeket. Nekem az bőven elég volt. Félreértés ne legyen, az a film k...va jó volt. De onnantól csak lefelé visz a lejtő, és ezen a kritikán is meglátszik, hogy igazam volt, mikor egyet sem néztem meg azóta.

9 napja
Krisztian5HUN
Krisztian5HUN

Alapból nem nézek szuperhősös cg fesztet (a DP-t leszámítva) úgyhogy kihagyom.

9 napja
justforFUN
justforFUN

Erre a backingtrackre szoktam improvizálni gitáron. \o/

10 napja
Gyorfi Attila
Gyorfi Attila

en alapbol nem csipem az eros vadpicsa foszereplos filmeket. de amerikaban ez egyre jobban jelen van.. es meg doom GUY is egy no! na ezert nagyon pipa vok.

10 napja
Richárd Balogh
Richárd Balogh

Szinte mindig egyetértek Veled, Zoli, ez nagyrészt most is megvan, a feminista vonallal, Larson képmutatásával kapcsolatban, de a filmmel nincs. Nem mondom, hogy többször megnézhető, kihagyhatatlan alkotás lett, de számomra (és igen, szeretem a Marvelt) kifejezetten kellemes kikapcsolódást nyújtott. Tudod miért? Mert új volt. Egyetértek abban is, hogy nem tervezhetnek vele hosszú távon, de szerintem teljesen jól elmázolták ezt a humorral. Ugyanis hetente 2x moziban vagyok kb, és kevés filmen nevetett együtt a közönség annyiszor, mint ezen a filmen. Számomra kellemes volt a "vicces cica", számomra kellemes volt az, hogy nem vette komolyan magát. Picit egy kidolgozatlanabb Galaxis Őrzőire hasonlít nekem. A karakterek nincsenek annyira kidolgozva, mint ott, a motivációkat nem ismerjük annyira, mint ott, de humoros volt, és kellemes. Érdekes, hogy pont azt nem mondtad, ami nekem itt jobban szemet szúrt, mint bármely másik Marvel filmnél, az pedig az "erő konzisztencia" vagy nem is tudom hogy hívják. A film végén mikor már *spoiler* Captain Marvel eggyé válik a kővel (direkt nem mondom a nevét), és hihetetlenül erős lesz, akkor a saját testével töri szét az űrhajókat, repül fénysebességgel, ellenben egy tucat emberrel vagy 15 percig küzd. Köztük Jude Law-val is, aki értem, hogy a főszereplők közt van, de semmilyen extra képessége nem volt. Ezen kívül nekem tetszett, egy estés kikapcsolódásnak szerintem tökéletes

10 napja
zsmate 2526
zsmate 2526

Szerintem nagyon jó lett a film! Hozta a Marvel univerzum világát! Már nagyon várom a nyarat a Végjátékkal!

10 napja
kibergx2
kibergx2

Ez így van, Zoli hazugságokat állít és teljesen tájékoztatlan a témában.

3 napja
Mátyás Kassay
Mátyás Kassay

Számomra semmi meglepő nem volt ebben a videóban, nagyjából pontosan valami ilyesmire számítottam. Ez a film onnantól el volt ítélve, hogy bejelentették, teljesen szükségtelennek, erőltetettnek tűnt már az első előzetes megjelenése előtt. Úgy tűnik, még a Marvel sem úszhat meg egy-két bukást, de ahogy a videóban is elhangzott, valószínűleg nem is ártana neki néhány rossz visszajelzés, talán így elkerülhető, hogy a készítők továbbmenjenek ezen a nem túl ígéretes úton.

10 napja
kibergx2
kibergx2

Zoli nincs tisztában még a filmben elhangzó mondatokkal sem, ez nem kritika volt hanem szánalmas fröcsögés. Egyébként a film nagyon jó lett.

3 napja
Hambi 127
Hambi 127

Szerintem a film története volt rosz a töbi dolog elmegy

10 napja
M Matyi
M Matyi

Tényleg nem a legjobb film de azért nem lehet hibáztatni mert: -eleve rossz maga a szuperhős -a színésznő meggondolatlanul nyilatkozott Egyébként meg kidobhatta volna a marvel az ablakon a captain marvelt de akkor csak pislogtál volna a végjátéknál. Az meg hogy meg se fogalmazod konkrétan hogy mi volt magával a filmmel a probléma az meg arra utal hogy igazán szakmabeli kritikus vagy és nem pedig csak egy ön jelölt. Viszont Nick Fury szeme tényleg szánalmas volt és nem akartam elhinni hogy ennyi. A humorja azonban egy szuperhősfilmhez képest jó mert a moziban többször is felnevetett a közönség egyszer pedig kifejezetten de arra sajnos nem emlékszem.

10 napja
Róbert Nagy
Róbert Nagy

Jó volt! Bevétel is ezt igazolja eddig! Nem lehet egy filmet úgy élvezni hogy azonnal a hibát keresem benne! Ki mit nyilatkozik és akkor mi van😀 ki nem sz.... le!

10 napja
kibergx2
kibergx2

De ezt nem értem. Seggbe rúgnám ezt a faszkalap embert. Kit érdekel mit nyilatkozik a szinésznő A FILM SZEMPONTJÁBÓL? Attól még a film jó, ez nem a filmet minősíti.

3 napja
jokerjoke06
jokerjoke06

A vicc hogy az egész nem számít. Hiszen senki sincs oda a filmért. Mindenki felháborodott brie ostoba nyilatkozatain. Nem szeretik nagyon, a képregény fanok sem, Marvel kapitányt karakterét. Ennek ellenére, a film hatalmas siker! Mindenki a világon tódul a moziba megnézni. Degeszre keresik magukat vele.

10 napja
Vaszilij Szokolovszkij
Vaszilij Szokolovszkij

Igen igazad van, viszont a nagy bevétel nem= jó film. mivel marvel film, fontos szerepe lesz végjáékba, már ezek miatt is rengetegen megnézték. Azért lesz fontos szerepe, hogy mindenki menjen megnézni ki ez mi ez miért is olyan fontos "magasabra, gyorsabbra,erősebben " stb... Nagyszerű munkát végeztek a marketingesek ,az időzítés is tökéletes nőnap miatt, végjáték előtt éppen annyira, hogy a sok fan már tűkön ül. Végjáték után jönne nem biztos, hogy ekkora várakozás övezné. Ja igen a csipogós jelentet kihagytam, annak a hatása talán a legerősebb.

10 napja
IO KING
IO KING

Én Amugy imádom a Marvelt de ez a film nagyon rosz! Már bocs de pont egy ilyen hős tudok legyőzbi Thanost? Szerintem Thor vagy talan Odin letudná, de pont Marvel kapitány tudná Legyőzni!

10 napja
Hidrae
Hidrae

Szerintem remek film lett, nálam simán marvel top 10es

10 napja
kibergx2
kibergx2

Ez így van, Zoli hazugságokat állít és teljesen tájékoztatlan a témában.

3 napja
Zsolt Papp
Zsolt Papp

OOPS!! Várni kellett volna még ezzel a videóval mert ezt jól besz.ptad OW ha már a saját véleményed tálalod úgy mintha a te ízlésed szerint kellene filmeket csinálni. Ja és amúgy bocsi de ki a f...t érdekel mi van, volt a film körül ha egyszer nagyon jól megcsinálták és sikeres lett.

11 napja
Kósza Zanafar
Kósza Zanafar

Lehetett volna 2 dolgot említeni.. Az ultimate mindent elsöprő szuper erő... 12 évesen még csíptem a supermant de 13 éves koromra kinőttem.. Logikátlan meg nem magyarázott fos az egész.. Hulk mutáns vasember félig terminátor,mese habbal de legalább van valami szösszenet.. Itt semmi,csakúgy mindenereje van és mindenki felesleges aki nem ő......... 2 már bocsánat,első sorban férfi társaim fognak megérteni Ez a hölgy már egy másik filmben levetkőzött egyszer.. Ha annyira nézegetni akarom megnézem mégegyszer azt.. A szerepre ALKALMATLAN!

11 napja
Zsolt Matrai
Zsolt Matrai

Fuuu de szar videó lett! Gratulálok!

11 napja
Zsolt Suri
Zsolt Suri

Igen ,ez a szánalmas kritika,és ezt a világnak is tudatni kelll.. mi a faszér.... no komment!

11 napja
M Dosz
M Dosz

Nem értem teljesen mi ez már komolyan, akár hány számomra normálisnak és inteligensnek tartott nővel beszélek, szerintük is gáz ez a túlzott femin vonal rá erőltetése az emberekre... most vagy az van hogy pont a gondolkodásomhoz illő hölgyekkel találkozom vagy az hogy ez már lassan mindenkinek gáz és akinek van esze az észreveszi hogy itt valami nagyon nincs rendbe... nekem nincs bajom a nők egyenjogúságával de már így is nőttem fel... tény hogy előfordulnak kivételek... de hol és miben nem? mint ahogy most a hölgy meg a fehér 40 es fickókat alázza... manapság miért lett az a divat hogy amint kijön egy film/ sorozat erőltetni kell a feminizmust és az egyenlő nemek közötti szexuális kapcsolatot? én pl kifejezetten elszörnyedem a homokos dolgoktól és mind1 számomra hogy nő-nő vagy férfi-férfi... nyilván férfi létemre a női verziót még előbb eltűröm akkor inkább az de valahogy azt se tudom hova tenni néha amennyire elárasztották a filmeket/sorozatokat... minek? csinálja mindenki ahol akarja... de ez már az ember képébe nyomás... nekem ne mondja senki hogy ez normális... hiába nyomják az ember arcába... ezek nem normális dolgok... ahogy ez a mai 21. századi femin mozgalom sem... ez már nem az egyenjogúságról szól amivel egyet is értek... ez inkább olyan mind ha mi férfiak összegyűlnénk és azt tárgyalnánk hogy nyomjuk el otthon az asszonyt és a többi... ez gáz... és egyáltalán nem azzal van itt a baj hogy van egy női szuperhős a marvel univerzumba vagy bárhol. mert számomra ez az ötlet kifejezetten tetszett... de a nőnek az alpári megjegyzései... és a többi...van nála jobb színésznő ha szebb ha nem de legalább nem ekkora tróger... rosszul választottak. nyilván ez is valamire jó... aki nem hallott róla majd a felhajtás miatt lehet megnézi...

11 napja
Tamás Lőrincz
Tamás Lőrincz

Nos, hát ma beültem megnézni a filmet, és őszintén szólva értem is a negatív kritikákat, meg nem is. Egyáltalán nem volt egy rossz film, bőven nézhető és élvezhető - viszont ha az összes többihez viszonyítom, valahol a Hangya filmek színvonalát hozza, ami a szériában talán a leggyengébb, részben az ehhez hasonlóan érdektelen karakter miatt. Tényleg van egy olyan érzése az embernek, hogy csak azért készült el ez a film, hogy a Végjáték előtt valami fogalmunk legyen, hogy ki ez a világmegmentő Superwoman. Ugyanakkor már olyan magasra tette azt a bizonyos lécet a Marvel, hogy egy okés vagy egy jó film nem elég, ha nem esik le az állunk attól, amit látunk, akkor az már gyengécske. Eredettörténetnek korrekt, de nem tartom valószínűnek, hogy készül ebből folytatás - talán nem is baj, a Végjátékkal szerintem így lesz kerek ez a 10 éves ciklus.

11 napja
Nahalka Zoltán
Nahalka Zoltán

Valaki még nézi ezeket a hulladék filmeket? HBO meg a Netflix gyártja a jobbnál jobb sorozatokat. Nőjetek már fel...

11 napja
Bl4s1us
Bl4s1us

Felnőttem, de attól még nem kell minden Netflix vagy HBO sorozatot ajnározni. Van egy csomó közepes, felejthető. A Netflix filmek meg erősen ingadozó minőségűek. A sorozatokért rajongás ugyanolyan szubkultúra mint a képregényfilmek iránti rajongás.

11 napja
UR! Fadgyas
UR! Fadgyas

Ajuj el

11 napja
Angel Like The
Angel Like The

Nekem tetszett.Bár nem vagyok nagy marvel fan,de szerintem túlságosan rá vannak feszülve a feminista,metoo meg ilyen f*szságokra a filmek terén.Minden ilyen elvárás nélkül ültem be és jól szórakoztam. Egyedül a túlzottan gyerekes Marvel kapitány bánt engem meg az alappá vált humor komolytalanná teszi sokszor a filmet. A Thor:Ragnarök-nél is ez volt a problémám. De alapjáraton élvezetes volt a film,rosszabb Marvelt is láttam már ennél,szóval a legnagyobb filmes zakónak nem mondanám azért.

11 napja
Balázs Kismődi
Balázs Kismődi

Csak 4perc 25másodpercet kellett várnom a megfogalmazott film kritika elkezdéséhez, és 2perc 25másodpercnyi film kritikát kaptam, egy 7perc 44másodperces film kritikai videóban. Had emeljem ki még egyszer a film kritikai videó-t. A film is kb ennyit nyújt a nézők felé. Szükséges volt, mert spec én nem tudtam, de ha kevesebb lett volna és nem ilyen leragadós a színész nőről szóló rész (tehát mondjuk nem a fele), és a marvel rajongó tábor megsértése is ki lett volna hagyva vagy nem ennyire pofátlanul bele erőltetve a videóba, gajra jobban élveztem volna. Ettől függetlenül nem hülyeség ami elhangzott.

11 napja
Edem Jumper [Official Channel]
Edem Jumper [Official Channel]

Egy újabb "kritika" ami nem is a filmről szól, hanem itt is a különböző "rasszizmus, feminizmus" és ehhez hasonló témákat hozzák fel... bocsánat a videó fele erről szól... remek kritika gg Otherworld...

11 napja
SOUNDKING Players
SOUNDKING Players

2 perc után jotem kommentelni....kozben hallgatom és irok...de semmi koze nincs a filmhez...mást vártam

11 napja
Sandor Czvihum
Sandor Czvihum

Az hogy a filmnek nem volt stílusa már magában hülyeség.. Mivel a éppen azt az egyensúlyt hozta el hogy nem tolta túl nemtuljatszott én vagyok a menő nő és megmentem a földet sztereotip nyálassag Marvel Kapitany nem egy Érzelgős romantikus inkább vicces és kemény karakter.. Nick fury szeme elvesztésének törtenete épp a Tűkörképe Fury Magabiztos és Erős Karakterének új volt a film de mégsem éreztem idegennek a hurom jól el lett Találva és kedvencek közé tartozik az hogy a Marvel rajongókat meg hülyegyerelnek állítod be h jolvan kisfiam menj és nézd meg az eléggé lealacsonyitó mintha minden szart megennek marvel logo val a Black panther hiába megkajalták nem lett erős film sőt egyáltalán nem tetszett és nem az etnikum miatt hanem tultolták a PC séget A Marvel Kapitánnyal Ellentétben ahol Feminizmus nem az hogy A főszereplő mit nyilatkozott nem Tartozik Bele a Film elményfaktorába így a videó nagy része fölösleges Adatokkal van tele marvel

11 napja
Kᗩᖇᗰᗩ
Kᗩᖇᗰᗩ

Sten Lee halála a Marvel Univerzum bukásának kezdete?

11 napja
Tamás Velkey
Tamás Velkey

+Kᗩᖇᗰᗩ ennek az elkészítésében részt vett Stan Lee... Ő nem egy isten, az ő keze ugyanúgy benne van, vagy nincs a film minőségében, nint az eddigi filmekben. A forgatáson még bőven élt, csak az utómunkálatokban nem vett részt.

11 napja
Kᗩᖇᗰᗩ
Kᗩᖇᗰᗩ

+Tamás Velkey Nem a történettel van a gond hanem azzal ahogy a rendezők szépen lassan tönkreteszik ezt az univerzumot Stan Lee nélkül

11 napja
Tamás Velkey
Tamás Velkey

Nem, ez a film, legalábbis nagyrésze még életében készült. Már a ragnaröknél egyértelmű kezdet lenni hogy sötét árnyak borultak erre a világra.

11 napja
Magic Games
Magic Games

Utolsó koporsószög már kovácsolódik, de egy ÓRIÁSI szög!

11 napja
Így Aztán
Így Aztán

Most azért egy picit megszeppentem!Egy 40 éves az idős? :)

11 napja
Tamás Velkey
Tamás Velkey

Idős, nem pedig öreg.

11 napja
Piccolo deGrande
Piccolo deGrande

Nem is rég nyilatkoztam arról hogy maga Marvel kapitány nekem egy sablon semmi. Felháborodtak rajtam hogy "me mé?" nem szeretem mert jellemtelen és több mint isteni hatalma van gyengeségek nélkül persze mindenkinek meg van a maga kriptonitja de ez olyan szagtalan és lapos. De gondoltam hátha a film majd na majd ez az meg hú. Nem izgatott ki a nő benne meg milyen arra voltam kíváncsi mit alakít a szerepében és megnéztem... Háth... A film összes (mindhárom) poénját a cica lövi le és valóban elég semmilyen amolyan barátok köztös a szövegkönyv is. Marvel kapitány még a látványfilm vászonján sem tett rám mélyebb benyomást bár ez a kritika igen túlzó, de sajnos nagyjából egyet kell értenem vele. Ez van.

11 napja
joe ichi
joe ichi

Dzsenifernek igaza teljesen igaza van. Az igazán nőket elnyomó országogban megnézném mit kapnának ezek a nagy PC meg femi hősök. Én minden nőt egyenrangúként kezelek. A két nem kiegészíti egymást. Akik most csináljak a fesztivált tevúton járnak. Amúgy meg lehet menni vilagot megváltani az iszlám országokba.

12 napja
3097 AlphaVenator
3097 AlphaVenator

+Tamás Velkey Én inkább Dávid L álláspontját osztom a témában,. úgy gondolom, hogy az állításaid bár nem teljesen alaptalanok, de sok mindenben tévedsz. Ezért szeretnék nyugodthangnemben ellenük érvelni. Bár azt előre le szegeznmém, hogy nem rossz szándékból vitatkoznék veled, csak szeretném meg fogalmazni véleményemet. "Családon belüli erőszak... csak szólok hogy egy nő gyakrabban üt meg egy férfit, csak az valahogy sosem számít erőszaknak." Meh, bizonyos kontextusban véve ez igaz, ugyanakkor meg nem. Azért, mert bár a nők álltali erőszak többségében egy pofonban, vagy verbális formában(erős szavakkal) történik, mivel van egy alap illembeli szabály, hogy fiuknak lányokat ütni tilos, és ezért a tiszteségesebb férfiak nem is szokták vissza adni azt amit egy vitában néha kapnak. Ha ebből indulunk ki, akkor végülis helyes az állítás bizonyos értelemben, mert általában több pofon csattan mint ahány féltékenységből elkövetet verés vagy gyílkosság. Viszont pont ezért nem lehet a kettőt össze hasonlítani, hiszen egy pofont és egy szóban való leb@szást objektívan nem lehet egy ököllel történő veréssel egy kategóriába sorolni. "de mi nem tűntetjük fel magunkat álldozatnak." Hááát, Nem éppen. Logikusan végig gondólva sem lehet kizárni hasonló esetek esélyét. (ami megtörténhet, az általában meg is törénik.) Meg hát, itt van a Brie Larson és filmje, meg a Gillete legutóbbi reklámja körűl kavart botrány, amikről nap-estig lehetne vitázni. Ám azért az józanésszel nézve is elég vicces és értelmetlen, hogy felnőtt emberek ahelyett hogy a vállukatvonnák és tovább lépnének, elkezdik elárasztani hisztis kommentekkel a netet és minden fajta légből kapott hamis érvet gyártanak amikkel próbálják a saját álláspontjukat hitelesnek feltüntetni. (most vonatkoztassunk el attól, hogy a felháborodásuknak van e valódi alapja, vagy sem.) Meg, ahogy te is mondtad: "az érmének két oldala van." A megerőszakolással kapcsolatos kijelntést sem venném feltétlenűl kézpénznek. Mert, bár nyílván vannak gyakoribb bűntettek, de 'sztem nem az adott bűncselekmény gyakorisága az ami meghatározza annak súlyosságát, hanem inkább, az elkövetésből származó kár mértéke. A munka vállalásáról meg annyit, hogy nem mindig a bérek magassága vagy a veszélyesség szintje határozza meg egy adott munkakörnek fontosságát. Meg teljesen objektíven nem is lehet egyik munkát a másik fölé helyezni fontosság szempontjából, mivel egyik nélkűl sem létezhet a társadalom. Lehet, hogy egy tűzoltó többet keresnek, meg többször vállalják a veszélyes körűlményeket mint pl. az ovónők vagy tanárok. Viszont az ovónők nélkűl túlságosan leterheltek lennének a dolgozó szülők, ami olyan dominó effektust indítana el, ami 'gyak. elég hamar a társadalom vesztét okozná, és akkor már tűzoltók sem igen lennének. Meg azt azért hozzá kell, tenni, hogy a mentők, orvosok, de még a bőrtönökben, és a rendőrségben is elég sok nő dolgozik. Lehet hogy én tudom helytelenűl, de tudtommal az egyenlőség nem azt jelenti, hogy akkor egy nő is cipeljen fel egy kétajtós szekrényt az emeletre meg stb. (ami szerintem nem is várható ell tőlük logikusan) Hanem inkább azt, hogy a képességeikből fakadó hátrányok ellenére is élhetnek ugyan azokkal a lehetőségekkel, jogokkal, és esélyekkel mint férfi társaik.(Ha egy nő rendőr akar lenni, és megfelel a megszabott kritériumoknak, akkor szólgálhat mint zsaru.) Ez hasonló ahhoz mint, amikor egy gyengébben tanuló diákot engednek leérettségizni, úgy hogy kap némi plusz időt, meg pár apró segítséget a tanároktól a vizsgákon. Lehet, hogy sokak szerint csak kivételeznek vele, de nem ez a valódi helyzet, mert az egyenlőség nem a mindenben való azonosságot jelenti. Minden esetre, remélem, hogy békésen megtudjuk ezt vitazni. Addig is köszönöm előre is a válaszodat, függetlenűl, hogy egyetértünk e.

10 napja
Dávid L
Dávid L

+Tamás Velkey Na jó akkor elsőre reagálok, csak aztán tisztázok. Bíróság, gyerek: a felvetés jogos, ha problémád van vele, akkor lépj fel ellene - megfontoltan (nem tudom van-e gyereked és milyen elbírálást szeretnél egy ilyen helyzetben, de ha nincs akkor most célszerű elkezdeni a harcot, még mielőtt igazságtalan helyzetbe kerülsz). Amúgy a patriarchális társadalom maradványaként van szokásban ez a gyakorlat is, mondhatjuk, hogy jelenleg pozitívan diszkriminál. Viszont, ha mondjuk nem akarsz mozgalmat indítani a volt férjek jogaiért, akkor az talán azért van, mert nem is fontos neked és hát akkor nem is hozol meg semmilyen áldozatot, tehát még jó, hogy nem tünteted fel magad annak. Pénz: itt gondolom... - nem tudom pontosan milyen esetre gondolsz: hogy többször lép le a nő pénzzel egy kapcsolatból? Hogy pénzért van egy nő egy pasival? Igen ez gyakori (lehet, vizsgálni kéne), sőt....(mivel erre az oldalra kényszerültem, nem mondok semmit :-D), de legtöbbször ez kölcsönös üzlet. A nő pénzt akar, a férfi meg szexet, vagy a társadalmi rangjának megfelelő reprezentatív nőt és ezt megkapja. Abban az esetben viszont ha a férfi egy normális kapcsolatot, valódi társat akar, akkor ezt valóban büntetni kéne - bár ez fordítva sem biztos, hogy ritka ---- egyébként meg egyrészt lehet, hogy van rá büntetőjogi tényállás ma is, másrészt a bizonyítása igencsak nehézkes, de nem lehetetlen. Harcolj ez ellen, ha akarsz szerintem lesz támogatód. :-) (Meg van az az eset amikor a férfi szexre számít és ezért fizet egy csajnak piát, aztán bosszús, hogy nem kapja meg - ezt az esetet nem boncolgatnám, mert kérdőjeles, hogy melyik a tisztességtelen(ebb) fél.) Veszélyes, káros munkák: itt egyes szakmaterületenként kellene megvizsgálni a dolgot. Mondjuk északi-tengeri rákhalásznak lenni veszélyes (, viszont jól fizet), de bár nem hiszem, hogy sok nő jelentkezne (, aminek megint csak összetett okai vannak), de szerintem nem is igen vennék fel a munkára - ami viszont diszkriminatív. Katona, rendőr: egy amcsi mondással élve: Isten megteremtette az embert, Samuel Colt pedig egyenlővé tette. Az Izraeli Hadsereg példáján látszik, hogy nem okvetlenül indokolt a nemi különbségtétel(, mégis létezik) - na persze leszámítva egyes területeket, mint a tömegoszlatás ahol egy pajzsfal esetén jól jön a tömeg. Csakhogy a modern feminizmus azt hiszem ezért is fellép, hogy ne kényszerítsék előre megszabott sztereotípiák szerinti nemi szerepbe a lányokat - bár a fiúkat se kéne okvetlenül. A vegyész szakma elég egészségtelen és egyre több a területen a nő, valószínűleg részben azért, mert a képzés során nincs diszkrimináció(vagy kevés). Említed a tűzoltót ez jó példa - nem tudom, hogy hogyan teljesítenének a női tűzoltók, ezt vizsgálni kéne, de nem is olyan régen, letöltött kötelező katonai szolgálathoz volt kötve a jelentkezés, vagyis nő nem is jelentkezhetett. Aztán ott a prostitúció ami elég veszélyes és egészségtelen, mégis több nő dolgozik a területen. :-) A fenti példák arra biztosan jók, hogy kétségessé tegyék, hogy önállóan szabad akaratukból, minden befolyás nélkül, választják a nők a veszélytelenebb és kevésbé egészségkárosító munkákat, vagy emögött diszkriminatív, esetleg szocializációs háttér van. Mivel én is férfi vagyok én biztosan nem, sőt nem is gondolom, hogy áldozat lennék. Családon belüli erőszak: itt nem tudok neked mit mondani én erre vonatkozólag nem láttam statisztikát, de ha van ilyen, hogy többet vernek nők férfiakat, mint férfiak nőket kapcsolaton belül, akkor nyugodtan hivatkozd be és megnézem. Szexuális erőszak: érdektelen, hogy deviáns viselkedés-e vagy sem, a családon belüli erőszak és a gyilkosság is az. Az meg még kevésbé érdekes, hogy mennyivel kevesebb van szexuális erőszakból, mint lopásból, vagy ittas járművezetésből. Viszont amit mondasz, annak bár biológiai szempontból van némi alapja, de jogi szempontból nem stimmel, egyrészt, mert a szexuális erőszakhoz nincs szükség behatolásra (már korábban az erőszakos közösüléshez sem kellett) és másrészt, mert ha megnézed a Btk vonatkozó részeit, akkor láthatod, hogy nő is elkövetheti bizony, vagyis nem egy kizárólag férfiakra szabott bűncselekmény, amit azt hiszem pedzegetsz. .....de családon belüli és szexuális erőszak esetében nem értem mit akarsz kihozni az érveidből, mert mint írtam, itt nem az esetszámmal, vagy a férfi női arányokkal van problémája a feministáknak, hanem az ügykezeléssel és a törvényi háttérrel, illetve az ott dolgozó nők számával - úgy gondolják, hogy új szempontokkal több erőszakot derítenének fel és több elkövetőt ítélnének el. Gyilkosság: én más arányt találtam de ezen nem fogunk összeveszni. Az USA-ban az áldozatok ~80 %-a volt férfi (2012), viszont az elkövetők több mint 90 %-a (2000-2015). Tehát azt hiszem az lenne az érvelésed, hogy örüljenek a nők, hogy általában férfiak többségében férfiakat ölnek, jó érv :-), de azért ezt ne várjuk, hogy megköszönjék. ...veszélyes munkák többet keresnek...: a nemi diszkrimináció a keresetek területén, mindig azonos munkakörben értendő, vagyis nem arról van szó, hogy egy tűzoltó többet keres, mint egy ovónő. Hanem, hogy két jogi cégnél dolgozó jogász közül a nő kevesebbet keres, hiába azonos a felelősség. (Mellesleg komolyan gondolod, hogy a fizikai erőt igénylő veszélyes munkák járnak nagy jövedelemmel - jogász, informatikus, pénzügyi szektorban dolgozó, politikus stb, (most a ceo-król ne is beszéljünk) ezek alapból magasabb átlagjövedelemmel rendelkezne és nehezen nevezhetőek veszélyesnek, vagy fizikai erőt igénylőnek.) ...és akkor tisztázzuk: Nem értek egyet minden feminista problémafelvetéssel és problémakezeléssel sőt... reagálni is kell rájuk (érveléssel), de ezzel a Altrightos, Otherworld-ös leugatós túllihegéssel meg végképp nem. Puzsér is hasonló érveket használ, mint te, néha még egyet is értek vele :-), de azért rengeteg marhaságot is beszél.

10 napja
Tamás Velkey
Tamás Velkey

+Dávid L a válásoknál a gyerek a bíróságok álltal 80%-ban a nőkhöz kerülnek, akár indokolatlanul is. A pénzéért kapcsolatban kihasznált emberek nagyon nagy része férfi.... A veszélyes munkát végző emberek 80-90%-ka férfi, az egészségre káros munkák 90%ka férfi.... Tudod az éremnek két oldala van, de mi nem tűntetjük fel magunkat álldozatnak. Családon belüli erőszak... csak szólok hogy egy nő gyakrabban üt meg egy férfit, csak az valahogy sosem számít erőszaknak. Megerőszakolás... egyrészt ez deviáns, nem álltalános jelenség, és a bűnözésben is sokkal gyakoribb bűncselekmények vannak. Az hogy a megerőszakoltak nagyrésze nő, abból adódik hogy a férfi a behatoló fél, így fordított esetben esélye sincs a nőnek férfit erőszakolni.... De várj... a gyilkosságok áldozatai 70%-ban férfiak... Jah a nőknek lehetőségük van ugyanannyit keresni, csak hogy a veszélyes munkák többet keresnek. Pl egy börtönőr többet keres mint egy ovónő, ovófi. Egy tűzoltó többet keres mint egy átlag munka, a katonaság, katasztrófavédelem többet keres mint egy átlag munka... Hova jelentkeznek logikusan többen férfiak... hát persze hogy,a veszélyes, fizikai erőt megkívánó munkákra, amik átlagban nagyobb jövedelemmel járnak...

11 napja
Dávid L
Dávid L

"nem, de ezt a feminácik sem csinálják XD" +Tamás Velkey Ők nem is mondják, hogy csinálni akarják, te mondod, hogy azt kéne csinálniuk. XD Ne hivatkozz körkörösen önmagadra! :-DDDD

11 napja
Dávid L
Dávid L

​+Tamás Velkey De hogy ne legyek ennyire demagóg... A probléma a hozzászólásoddal, hogy nem az egyenjogúságról van szó, lehet, hogy itt van az értelmezési probléma. Ismered azt, hogy 2 farkas meg 1 bárány demokratikusan megszavazza, hogy mi legyen a vacsora. Ami a nőknek a problémája jelenleg: - a családon belüli erőszak áldozatai majdnem kizárólag nők - a nemi erőszak áldozatai majdnem kizárólag nők - a szexuális zaklatás, de a hétköznapi szexizmus áldozatai is nagy többségében nők. Ritkábban tapiznak a buszon egy pasit mint egy nőt, de a Férfi: Eljössz egy menetre kisanyám? Nő: Nem. Férfi: B.dös k..va. is ritkán hangzik el fordított nemi felállásban. Itt persze nem arról van szó, hogy több szexuálisan zaklatott férfit akarnak, hanem az a gond, hogy a rendőrség, az ügyészség, a bíróság és a törvényhozás is sok helyen a patriarchális társadalom maradványaként férfias szakma, amely nem képes megfelelő empátiával kezelni az ügyeket. - a fenti ok miatt néha kvótát szeretnének a különböző szakmaterületeken, hogy jobban legyenek képviselve pl a törvényhozásban - egyenlő munkáért egyenlő fizetést akarnak - itt is kimutatható különbségek vannak - a munkahelyi szexuális zaklatás is főleg a nőket érinti - a prostituáltak többsége is nő - bár ez nem tűnik problémának, de sok esetben ez nem választott "szakma", hanem kényszerhelyzet Hogy valaki a fenti okok miatt fellép az érthető és mindenképpen megvizsgálandó. És bár én nem értek mindennel egyet, de szerintem ez a széleskörű antifeminista nyálverés túlzó. Az az érv meg hogy menj a muszlimokhoz jogot védeni, olyanoktól akik semmit nem tettek, kb semmiért, hát mondjuk, hogy vicces.

11 napja
JACK and WIED
JACK and WIED

nekem ez a videó azért nem tetszett mert szerintem kevés volt a kritika része szeretem mikor előtte boncolsz egy témát de azt nem mikor több a téma mint a kritika... de hajrá csak így tovább csak gondoltam leírtam egy építőjellegű kritikát

12 napja
Gábor Igaz
Gábor Igaz

Sajnos egyre jobban érzem a Disney átkot minden egyes Marvel mozin. Részemről pihenő pályára fogom állítani a dolgot, ha ez továbbra is így folytatódik. A Star Wars franchise-t már sikerült tönkretenni. Értem én, hogy szórakozzunk meg nevessünk ezeken a filmeken, de amit a Disney művel, abból köszi nem kérek.

12 napja
Archanfel80
Archanfel80

Úgy néztem meg a filmet pont tegnap a moziban, hogy lövésem nem volt róla milyen politikai nézetei vannak a csajnak, őszintén szólva szarom is le az ilyesmit magasról. De ezeket nem ismerve/vagy ismerve is egy fasza film szerintem.

12 napja
Farkas Gyula
Farkas Gyula

Alapból is kezdem unni ezt a szuperhősös univerzumot, de mikor megláttam az első trailert... kb az összes lelkesedésem elveszett a film iránt.. és ez csak súlyosbodott minden egyes információ morzsával. Eljutottam arra a szintre, hogy teljességgel hidegen hagy ez a film... És nem hiszem el, hogy hogy elkönyvelte a 6. legjobb nyitóhétvégét... Sok ez a 8 milliárd ember egy bolygón... de hogy ebből a többség retardált. na az a sokk...

12 napja
Dávid L
Dávid L

És még az sem biztos, hogy nem vagy köztük. :-)

11 napja
the4kmanhu
the4kmanhu

respect, hogy elküldted a faszba ezt a femináci picsát, ahova való.

12 napja

Következő

Az utolsó koporsószög - Anthem 🎮

14:03

Az utolsó koporsószög - Anthem 🎮

Otherworld

Megtekintés 122 000

Human Speed vs Animal Speed

8:38

Human Speed vs Animal Speed

The Slow Mo Guys

Megtekintés 1 107 137

Tragikusan szar - We Happy Few 🎮💊

13:14

Tragikusan szar - We Happy Few 🎮💊

Otherworld

Megtekintés 148 000

Hasonmás-terror - Mi 🎬

07:12

Hasonmás-terror - Mi 🎬

Otherworld

Megtekintés 33 000

Mészáros Lőrinc vs. Mark Zuckerberg | Dumaaktuál | Comedy Club

07:10

Mészáros Lőrinc vs. Mark Zuckerberg | Dumaaktuál | Comedy Club

Comedy Central Magyarország

Megtekintés 328 000

Tudom mit tettél... - Sorority Row 💀

31:40

Tudom mit tettél... - Sorority Row 💀

Otherworld

Megtekintés 79 000

A nevetés garantált!!!-Best Of Mucsi Zoltán#1

17:40

Az istenek a fejükre estek - Thor Ragnarök 🎬

07:50

A lovaglás eposza - Red Dead Redemption 2 🎮🐴

11:04

Bear Grylls Reviews Survival Movies | Vanity Fair

11:05

Bear Grylls Reviews Survival Movies | Vanity Fair

Vanity Fair

Megtekintés 1 726 597

Disney's Aladdin Official Trailer - In Theaters May 24!

2:15

Disney's Aladdin Official Trailer - In Theaters May 24!

Walt Disney Studios

Megtekintés 25 989 889

YOU LAUGH YOU WIN!

10:48

YOU LAUGH YOU WIN!

PewDiePie

Megtekintés 6 137 061

Oddbods | BALL PIT PRANK | NEW EPISODES OF ODDBODS | Funny Cartoons For Children

18:13

The Crimes of Grindelwald - Ruining a Franchise

27:54

The Crimes of Grindelwald - Ruining a Franchise

The Cosmonaut Variety Hour

Megtekintés 390 510

Queer Eye Guys Give Guillermo a Makeover

8:39

Queer Eye Guys Give Guillermo a Makeover

Jimmy Kimmel Live

Megtekintés 532 545