Az istenek a fejükre estek - Thor Ragnarök 🎬

  • Közzététel: Évvel

    OtherworldOtherworld

    Tartam: 7:50

    A mitológiában a Ragnarök az istenek alkonya. Itt csupán egy könnyed szórakozás.
    ▶ Webshop: www.otherworld.hu
    ▶ Ha támogatnál minket: www.patreon.com/ow
    ▶ Facebook oldalunk: facebook.com/OtherWorldHU
    ▶ Twitterünk: twitter.com/OtherWorldHU

Donát Czene-Polgár
Donát Czene-Polgár

Szódával elment

5 hónapja
One Punch Man
One Punch Man

Áh én úgy voltam vele hogy "nem érdekel mit mondtak itt akkor csak akció miatt megnézem!" Xd annyira élvezhetetlen volt hogy nem tudtam végig nézni olyan kurva komolytalan...nem, nem vicces komolytalan hogy nem tudtam élvezni az akciót sem egy ilyen témához meg filmhez ne egy vígjáték rendező nyúljon hozzá azzal a céllal hogy "vicces" lesz (nem lett az) sajnálom a szívem szakad meg de hogy kb a felét láttam ki merem jelenteni ez egy rossz film! Kötelesség tudatból megnézem de csak azért És ha nem lennének benne a..."viccek" sokkal jobb lenne!

5 hónapja
Darth Eugén
Darth Eugén

A macskanő jó!

6 hónapja
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aki szemetet is fogyaszt, annak biztos tetszik....

19 napja
Marvel Fanok Klubja
Marvel Fanok Klubja

Szerintem a kritika nem igaz,és ez az egyik legjobb Marvel film.(szerintem)

6 hónapja
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)

De, igaz, képzeld, meg lehet nézni a videót, szóval igen, létezik, igaz!! XD

19 napja
tekervény
tekervény

A film olyan, mintha egy gyerek gondolt volna egyet, és összeeresztette volna a játékhőseit, haddszóljon. Az egész egy önfeledt kaland a legjobb értelemben, és az rendben van, ha nem tetszik, de akkor is kezeld a helyén. Nem minden film akar Sötét lovag lenni.

7 hónapja
adika6234
adika6234

4:42 Igen,a gyerekek is tudják értékelni,ha nem hülyének kezelik,anno nekem ezért tetszett meg szerintem az Avatar-Utolsó léghajlító sorozat :)

7 hónapja
András Török
András Török

filmbuzi vagy

7 hónapja
Mira Bori
Mira Bori

Nálunk a mozijegy 800 Ft...

9 hónapja
Melinda Tóth
Melinda Tóth

Nemtudom, hogy ti hogy vagytok vele, de szerintem az egyik legjobb Marvel film. Nagyon vicces volt, tényleg, de szerintem ez volt a szépsége. Én szerettem az eddigi "komolyabb" hangvételű Thor filmeket is, (sőt a Thor 2 miatt nézek Marvel filmeket) de szerintem ez a film túlszárnyalta az elődeit. Az nekem is feltűnt, hogy Loki háttérbe szorult, de attól még nem tűnt el. Hatalmas fejlődésen ment keresztül ez alatt a film alatt is, és szerintem ez egy exfőgonosznak pont elegendő. Amúgy a kedvencem. Valkyre, a Nagymester és Korg is nagyszerűek voltak. Mindegyik hozta a formát, és tényleg... nem tudom, hogy miért baj, hogy ha egy film nem egy idióta, elcsépelt DC film, hanem valami más, nagyon jó Marvel film. Remélem érthető voltam☺

9 hónapja
Ichabod C. Lancester
Ichabod C. Lancester

Látom, hogy kicsit régi a kritika de muszáj hozzászólnom. Nekem ez volt az első Marvel filmem amire a barátnőm rángatott be. Miután kijöttem a moziból végig néztem az összes Marvel filmet csak azért mert ez brutálisan tetszett! Azóta vagyok én is Marvel rajongó. Aztán a Hétköznapi vámpírokat is megnéztem. Ezúton ajánlom mindenkinek. :-)

10 hónapja
Papszi
Papszi

Tök jó volt.

11 hónapja
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)YoloGaming( ͡° ͜ʖ ͡°)

A kritika? Igen, az valóban jó volt! 😀

19 napja
Anna Andréka
Anna Andréka

Életemben nem csalódtam akkorát mint ebben a filmben. Szörnyű volt... Nem illik bele az univerzumba amit megalkodtak! Thor mindíg fenkölt volt, nem viseli a megaláztatást, hogy lehetett valamit ennyire elrontani :( Minimum egy olyan szintet vártam volna el mint a polgárháborunál.

11 hónapja
Géczi Kristóf
Géczi Kristóf

Szerintem pont hogy az 1 volt szar és a 3 a legjobb.

11 hónapja
tekervény
tekervény

Negatívum lenne a komolytalanság, ha nem lenne az egész film egy hullalaza kalandfilm sajátos humorral. Az más kérdés, ha nem találod viccesnek, de ne egy teljesen másik filmet akarj látni. Egyébként a ragnarök sosem volt egy tragikus téma. A ragnarök nem apokalipszis, hanem reneszánsz. Az elavultat drasztikusan váltja le a friss új. Odin halála nagyon is komolyan volt megcsinálva, a ragnarök Asgard pusztulása, nem kár érte, hiszen a nép megmenekült. Ahogy Odin mondja:"Asgard is not a place. It's a people".

Évvel
Rozon
Rozon

Nekem is rengeteg bajom volt a Thor: Ragnarok-kal. Őszintén szólva én elvoltam az első két filmmel, nem voltak korszakalkotóak, de meg lehet nézni, és van bennük szerintem, legalábbis az első részben egy csöpp egyediség. A másodikat pedig Loki viszi el a hátán. Amit én nagyon utáltam a 3. részben, hogy fittyet hányt Thor mivoltára, s úgy unblock mindenre, ami eddig történt a Thor filmek alatt. S mondhatjuk, hogy menti a menthetőt, mert az első két rész nem volt nagy szám, de ezt így nem lehet meglépni. Nagyon utálom ezért a filmet, mert képes volt az unalmasabb, bár jelentősen nagy jellemfejlődésen átment Thort egyik percről a másikra egy humorbombává alakítani, indok nélkül, aki nem képes komolyan venni világa pusztulását. Haragszok, mert leszarták azt hogy Loki átvette a hatalmat Asgard felett, s két évig kvázi színházi műsorokat szervezett?! Tényleg? Haragszok, mert azt a stílust amit eddig valamennyire Thor és a világa képviselt, kidobták egyenest a kukába. Ezek mellett a filmben ismét egy semmitmondó gonosz volt, ezer sebből vérzett, a történet csapongó volt, pláne az elején. Valaki magyarázza már meg, hogy az a keressük fel apánkat szál mi volt? Csapongtunk ide oda az első 20 percben azért, hogy az összes régi szálat elvarrják, s ebből lett egy katyvasz. Komolyan Thorék is pont akkor érnek oda, mikor Odin meghal? Abból is csináltak egy szánalmas öregembert? S a rendező eredeti ötlete az lett volna, hogy Odin csövesként legyen a Földön. Szánalom. Ezek mellett a poénok iszonyatosan túl voltak tolva és nem voltak a karakterhez illőek, a tipikus vicces karakterek meg egyenest szörnyűek voltak. Szóval inkább kaptam volna egy romantikusabb, Janes, földhöz ragadtabb sztorit, mint ezt a katyvaszt.

Évvel
Winners Studio
Winners Studio

Na ne már szerintem ez volt az eddigi legjobb marvel film

Évvel
Róbert Almádi
Róbert Almádi

Teljesen elutasítom az egyetlen újra nézhető Thor filmről készült kritikádat, mellesleg egy film lehet szórakoztató is és nem csak feleslegesen mély

Évvel
Tamas Fuszko
Tamas Fuszko

hát elég istenek bukása volt ez szerintem :D a Thor 1-2 után hasonló komolyságúra számítottam, erre jött egy... nem is tudom mi ez. vígjátéknak ultra gagyi, akciónak elmegy, drámának meg szánalmas.

Évvel
vgg hgg
vgg hgg

végre valaki egyetért velem

Évvel
Grumpycat 48
Grumpycat 48

Emberek. Ez egy komédia. Aki látott Jhonny Englist az tudja, hogy komoly dolgokról szól, de vicces volt.

Évvel
Snowie Storm
Snowie Storm

Hát ez azért csúnya volt... Valaki dolozik egy filmen 1, 2 évet de téged ez nem érdekel még fikázod is akkor mért csináltad Meg ezt a videót...

Évvel
Milán Vincze
Milán Vincze

Csak az èn elvárásom akármilyen filmel kapcsolatban, hogy adjon valami többet mint 1-2 óra kikapcsot az èletemben? Egy-kèrtem dolgon lehetett röhögni a filmben , de ennyit jelent az hogy kèpregènyfilm? Ha röhögni szeretnèk odakapcsolok a comedyre. Hol van az a Thor aki pár filmel előbb volt? Az a komoly ISTEN! Aki tudta milyen erő lakozik benne ès nem apró erőltett, rossz poènokkal próbált figyelmet generálni. Èrtem èn , hogy marvel film, de ez már sok. Szeretem mikor valaki laza de azért bohócot csinálni egy pár filmel ezelőtti komoly karakterből egyszerűen pazarlás. Azt látom minden filmet,karaktert erre a sèmára próbálják ráhúzni. De mièrt?? Van egy laza 5percenkènt vicces karakter. Őt Deadpoolnak hívják. Vagy mostmár Thor lesz az új Deadpool?

Évvel
Star Wars Kisokos
Star Wars Kisokos

Mindig az a fránya Star Wars...

Évvel
Cygnus Darth
Cygnus Darth

Jeff Goldblum,mint a bukott filmek védjegye...Na persze. A légy,Jurassic Park,Függetlenség napja. Egyik sem lett kultfilm...Goldblum egy jó színész. Akármiben szerepel,ott jó alakítást nyújt. Ha esetleg nem szimpatikus az általa adott szerep,az nem az ő hibája,hanem a karakteré.

Évvel
kamu csati
kamu csati

GoldRum

Évvel
Roland Pető
Roland Pető

Nem értem miért kellett ezt a filmet ennyire lehúzni. Azzal a sorozattal amit az elején felsoroltál (hiába is húztad le utána), teljes mértékben átéltem. Abszolute értettem és éreztem. OK nem volt valami nagy aggódás, de ez nem is egy DC film. Pont azt, sőt valamivel többet kaptam tőle mint amit vártam egy igazi vérbeli MARVEL filmtől. Egye bassz a valkűr pártfordulása tényleg fura volt. Nem mellékesen a film bukásáról annyit, hogy itt még az utolsó vetítés is szinte teltházas volt. Nem egy ember nézte meg X2. Magamat is beleértve. Az igazság ligája naaaaaa aaaaz volt a a végtelenül lealacsonyodott minőségű zakó... ui.: a hangya egy rakás S..r volt (bár csak felvezető a Polgárháborúhoz ott viszont a legnagyobb királyság a karakter), a vasember 3 a legkevésbé sem hozta a színvonalat (mandarin... ne vicceskedjünk már ennyire).

Évvel
Nemedik
Nemedik

Nekem tetszett ez a film!És amúgy én kifejezetten szeretem a Marvel-es poénokat.

Évvel
attila17051
attila17051

Az volt a gond hogy két képregény eseményt akartak egyfilmel letudni. A thor ragnarők képregényt amihez kőze nem vollt a filmnek és a Planet Hulkot . Csak a planet hulkot meg azzal a kőpték szembe hogy hulkal elvileg vizsa menetk a főldre igy a planet hulk képregények eseménye se stimmel. Viszont a készülő Hulk villágháboró esemény sorozat a planet hulk végevell indul ami az hogy miután hulk megbuktata és megőlte az uralkodót . Feleségüll veszi a volt lgjob harcosát (nem walkür hanem egy sakari születésü nő)a képregényben) Végüll az amivel szakarakülték hulkot urhajóba rejtet atombomba elpusztitja a fővárost hulk családjávvval együt. A hulk word war képregényeknek ez az előzménye. Mondjuk a véggét a planet hulk rajzfilmből is kifelejteték meg az őszes drámai eseményt ami képregénysoozatba bene volt.

Évvel
Bendeguz Szabó-Lers
Bendeguz Szabó-Lers

Nekem nagyon tetszett, szerintem egy nagyon jó film. És mindig is ehhez fogom tartani magam. Az nCoreon lévő kritikák befolyásolják az embert, és már nem akarja megnézni a filmet. Nem azt mondom, hogy ne lehessen hallgatni kritikát, lehet, persze, de ezt nem én döntöm el. Ne más által mondjatok véleményt, ha nem láttatok egy filmet! Nézzétek meg(ha persze érdekel), és akkor döntsétek el milyen volt számotokra!

Évvel
knoknockok
knoknockok

Túl sok humor? Édes istenem, akkor nézzétek a Schindler listáját, az való nektek. Nem is értem hogy lehet egy filmet legfőbbképp a Humor felől megközelíteni. Mármint annyi értékelhető pontja volt, és nagyobb hibája mint a humor, ami egy elég mellékes dolog, nem zavaró szerintem. Az eleje talán kicsit sok volt, de az is csak azért mert többször sütötték el ugyanazt a poént

Évvel
SiB3rsq4c3
SiB3rsq4c3

1 E 771 MEGOSZTÁS

Évvel
zsigmond flaisz
zsigmond flaisz

Szerintem egyértelműen a legviccesebb marvel........és a legjobb Thor is

Évvel
morzsaszem
morzsaszem

Szerintem ez a kritika inkább volt egy csalódottságtól fűtött keserű vélemény, mintsem egy korrekt leírás. Valamit vártál, és nem azt kaptad. Én vártam valamit, én sem azt kaptam, de észbe tudtam kapni, és tudtam örülni annak, ami jött, még akkor is, ha az merően eltért a vártaktól. Én idáig az összes szuperhősös filmet megnéztem. Én kedvelem az északi mitológiát, és tisztában vagyok vele, hogy ami a vásznon megy, annak nem túl sok köze van hozzá, DE ettől még tudom élvezni azt, amit elém adnak. Ellazulok, legalább értem, hogy ki kicsoda a vásznon és nem kell túl sok előmagyarázat hozzá, s csak nézek és befogadom azt, ami jön. Amikor az előzetest megláttam anno, én már tudtam, hogy moziban fogom megnézni, és mit ne mondjak, hihetetlenül jól szórakoztam. Persze, meg lehetett volna csinálni azt az igazi Ragnarököt, ami az Eddában van, de akkor már ott kéne kezdeni, hogy nem egy ilyen Loki, Hel vagy Odin kell a képbe, hisz akkor az egésznek az alapját kéne kikövezni mondjuk, hogy értsük, miért is történik az, ami. Sajnálom, hogy ennyire nagyon csalódtál, hogy nem tetszett az eredmény. Talán a következő fog :)

Évvel
Sou Cayt
Sou Cayt

amikor osszeropantja a filmben a mjolnirt hella akkor egy mezon vannak viszont itt meg egy sikatorban WTF??????????????!!!!!

Évvel
Ádám Orbán
Ádám Orbán

én pont úgy ülök be mindig egy marvel filmre ahogy az utolsó gondolatodban elmondtad... így azt mondom, hogy ez eddig a legjobb marvel film.

Évvel
Géza Gáspár
Géza Gáspár

Olyan jó hogy te így látod az egész filmet mert igazad van teljes mértékig. Sajnos nagy csalodás nekem is.

Évvel
László Olah
László Olah

Szerintem Loki a legfaszabb nekem o a kendvencem mien jol lallotszik A CSINYTEVES istene

Évvel
Bayer Kata
Bayer Kata

|SPOILER|Én komolyan nem értelek benneteket... Olyanokat olvasok róla, hogy szánalmas, meg... túl vicces... én ezt akkor mondtam volna, ha minden egyes komolynak hatható pillanatot elcsesztek volna egy humorral... Jóóóó, részben ez történt, be kell vallanom, hogy ahhoz képest, hogy én egy érzékeny típus vagyok, KÉPTELEN VOLTAM SÍRNI Odin halálán. És az egyetlen megható pillanatot tényleg egyedül akkor éreztem, amikor Hulk meglátja Romanofot. De ezen ENNYIRE kiborulni???? Én egyébként úgy olvastam, hogy a "Ragnarök" nem az istenek, hanem a világ(ezesetben Asgard) bukása, avagy "világvége", ha nevezhetjük így. Mindegy... rátok hagyom... végülis képregényfilmektől nem azt kéne várni, hogy viccesek legyenek(szarkazmus volt) DE! Egy valami mellett nem mehetek el! Valami megjegyzést ha jól emlékszem tettél az IronMan 3-ról. Ha jól értettem és Isten óvjon meg téged, ha jól értettem... Te tényleg képes lennél azt is lehúzni? (Tényleg lehet, hogy rosszul vettem a célzást, ha igen akkor bocsi)

Évvel
Imre Fazekas
Imre Fazekas

Most talán először nem értek egyet az Otherworld szerkeztőségével, szerintem már kellett egy kissé könnyedebb film.

Évvel
feabdul
feabdul

Hát öcsém, Jeff Goldblum a bukott filmek védjegye? Hány éves vagy., 10, és szerkeszted a hangod, hogy mélyebb legyen? Ne csinálj több kritikát, mert közöd nincs hozzá, ekkora kibaszott nagy öngólt rég láttam...

Évvel
Rebelboy
Rebelboy

Ti tényleg sportot űztök a valóban jó filmek lefikázásában de ez volt mindennek a teteje :D Ez a film az elejétől a végéig hatalmas még a nagyobb változtatások ellenére is...ellenben a valóban szar filmeket mint például a zsivány egyes azt meg istenítitek...vah.. halál unalom volt az a film és röhejes. Áhh lassan gazdagabbak lesztek egy újabb Leiratkozóval!

Évvel
Gergely Pázmány
Gergely Pázmány

Már nem azért,de olyan mintha nem ugyanazt a filmet láttuk volna. Ilyen pocsék fellengzős kritikát összehozni azért nem semmi...az imdb 8.2es értékelése tényleg azt mutatja,hogy bukás volt a film és nem tetszett az embereknek,ugye? Akárkit kérdeztem mindenki azt mondta,hogy ez a legjobb Thor film amit láttak, Innentől kezdve ha véletlen idetévedek és látom,hogy ez a pojáca lehúz egy filmet csak azért is meg fogom nézni,számomra a továbbiakban ennek a csatoránának a véleménye nem mérvadó...mert nyílván le lehet húzni egy filmet,lehet állítani,hogy neked nem tetszett,vagy csalódtál,többet vártál stb...de hogy az eddigi egyik legjobb Marvel filmet olyan fényben állítsa be,mintha valami B kategóriás középszerű színészekkel forgatott szarkupac lenne az nem enyhén túlzás...

Évvel
Ryler
Ryler

Egyik kedvenc marvel filmem :D

Évvel
Comic Girl
Comic Girl

Nem tudom melyik filmet nézted de hogy a Hela szerintem borzasztóan teljesített az tuti. Simán meglehetett volna csinálni úgy hogy izgalmas legyen de én ültem ott és azt kérdeztem miért. Tegyük hozzá nem azért mert nem voltak benne poénok vagy mert túl komoly lett volna a szál én szeretem a komoly filmeket is de ez csak szimplán uncsi volt. Hogy őszinte legyek nem értem a színésznőt (ismerem csak a nevét nem jegyeztem meg) hogy miert vállat el egy ilyen szerepet. Egyépként ez a film szerintem eléggé úgy készült hogy az Avengers infinity war filmet készítse fel. Tehát eléggé "muszájból" készült. Szertném hozzá tenne ez az ÉN veleményem nem kell egyett értened se szarrá kritizálnod. Szerintem ha valaki most ezért a kritika miatt nem nézi meg a filmet nagyon rossz döntést hozz. Lehet hogy neked más lesz róla véleményed. Ha tetszenek/tetszettek a poénok az nem azt jelenti hogy nem vagy kapható egy mély karakter drámára vagy csak egyáltalán egy komoly filmre. Az igazsgá az hogy ez a film inkábba képregény rajongóknak készült. Itt szerintem nem akart önálló filmként szerepelni inkább csak kizárólag Marvel film akart lenni. Szerintem érdemese megnézni ha moziban nem is akkor otthon egy pohár kakaó mellett.😊☕

Évvel
Acsonkha Acsonka
Acsonkha Acsonka

Egyet értek

Évvel
Roland Pető
Roland Pető

Kedves blogger. Nem vagyok képes felfogni hogy egy olyan rakás hulladékot mint ami az igazság ligája is lett, hogy vagy képes az egekig magasztalni. Míg az utóbbi idők egyik legélvezetesebb marvel filmjét pedig megpróbálod lehúzni a béka alfele alá. Neked fizetnek ezért??? Én például nagyon jól szórakoztam a filmen. Átjött a moziélmény. Thor karaktere végre képes volt többet megnyilvánulni 2 mondatnál. Mélység és döntések? (Ha nem rágják a szádba, vagy akár a fejedbe a dolgokat akkor nem megy? nincs fantáziád???) Nem kell mindent széjjel szana kerülgetni és kívűl belűl átjárni ahhoz hogy valaki megérthesse. Olyan könnyed humororral dolgozott ez a film, amilyenre talán a galagszis örzői 1 óta nem volt példa. mindezt úgy teszi meg, hogy közben nem veszik el a történet. Goldblum karaktere pont olyan lett amilyennek lennie kellett, ez tény. Nem is írom tovább. Gondolom ennyi után is már le leszek tíltva. Annyi még hogy szerintem inkább ne kritizálj képregényfilmeket. Nincs hozzá érzéked és kész.

Évvel
Patrik Klein
Patrik Klein

Ember most lett a vilamok urabol vilamok istene meg milyen karakter fejlodest akkarsz(/akkartok)?Tovabba jo Jeff Goldblum nekem se szivem csucske meg amit a fuggetlenseg napja 2-ben lerendezet az nem tetszet sot maga a fuggetlenseg napja 2 se tetszett,de akkor se kene felcimkezni ot azzal hogy a filmek rosszomenlye o maga.Egyetlen dolog amivel egyett hogy aki a valkyrt alakito szineszno nem erroltete meg magat,meg hogy tobbet is ki lehetett volna hozni ebbol (,mint altalaban mindenbol),de attol fuggetelenul jo volt,tovabba nem volt annyira tuleroltetett mint a galaxis orzoi 2.-ben,teny es valo hogy nem voltak tulzotan nagy elvarasaim de a film erosen tulszarnyalta az elvarasaimat.Eleinte a rendezo miat feltem hogy filmet ugy ahogy hazavagja (es azt hallota hogy a producerel nem egyszer volt vitajuk egy ket jelenetel kapcsolatban,de meg igy is jo lett mert tenyleg egy ket jeleneten vitaztak).Ugy hogy nyugot szivel mondom higy film szerintem jol sikerult.

Évvel
Benedek Déri
Benedek Déri

szerintem is tul vigjatek szeru meg szerintem az volt a baj hogy thort nem ilyen viccesnek szoktuk meg vagy ilyen kis nyapicnak de azer jo volt s film nekem tetszett

Évvel
Daniel Tanacs
Daniel Tanacs

Ki akartam fejteni, de inkabb csak annyit, hogy te egy kurva nagy fasz vagy aki egy kukkot sem erte a filmekhez. Mi a faszt keresek en itt?

Évvel
Péter Ilosvai
Péter Ilosvai

A párbeszédek azért voltak olyanok amilyenek mert a 80%-át a színèszek rögtönözték... És jól àllt nekik. Ha valamilyen elcseszett író talált volna ki poénokat az nagyon személytelen/humortalan lett volna.

Évvel
ツFridmanDave
ツFridmanDave

Tudom, leszarsz minden kommentet, de: 4:50 A lány azért állt Thor mellé, mert az ellenfele volt Héla a múltban. Te miért hiszed azt, hogy szórakoztató amit csinálsz?! Az hogy van egy olyan film/tech cucc/játék, amit te elfogultan kritizálsz, az már kezd kicsit unalmas/szar lenni..

Évvel
Márkó
Márkó

De akkor miért nem te rendezed a filmet?

Évvel
Rómeó Pápai
Rómeó Pápai

Havonta egyszer az OW kidob egy kritikát amiben a felhőkig magasztal egy filmet. Aztán a hónap többi részében megy a siránkozás, lehúzás, mélységek keresése. Szerintem skacok hagyjatok egy kis szünetet, téli nyaralgatás egy kis kikapcsolódás és aztán mehetnek a kritikák.

Évvel
BERMUDA GANG
BERMUDA GANG

A legjobb eddigi rész amit csak Marvel kihozott! Ez a kritika egy fos

Évvel
Kende Papp
Kende Papp

Szerintem fölösleges ezt ennyire komolyan venni.Én a GoG-hoz hasonlítanám,szerintem pont így volt jó kissé komolytalanul. De tényleg mekkora poén , hogy Odin halálát is elhülyéskedik! Bár mindegy , hogy mit mondok az OW fanok úgy is leszarozzák a filmet😳.Én is szeretem az OW-t de te Kinson inkább maradj a GoreFestnél már bocs de attól még,hogy lehúzol minden filmet nem leszel komoly filmkritikus. Arról ne is beszéljünk hogy a videó tele van spoilerrel! Ember figyelj már oda mit mondasz bazdmeg! Vagy rakj ki egy spoiler alert feliratot könyörgöm! 😥😔

Évvel
Attila Mihalovics
Attila Mihalovics

Talán ott van a probléma, hogy a Disney nem azért vette meg ezt a stúdiót, hogy bármi maradandót alkosson. Csak igyekeznek klónozni a Vasember filmeket, kiszolgálni azokat a nézőket. Semmi komoly, nehogy a filmek megosztóak legyenek, a halált, drámát, szexualitást és vért minimálisra csökkentve minél nagyobb közönségnek eladható filmet készíteni. Mikor egy Fox-Marvel filmre ülök be, az lehet nagyon szar mint a Fantastic 4 volt 2015-ben, kiváló de olcsó Deadpool 2016-ban, vagy nagyon jó mint a Logan idén. De a Diesney nem akar többet, csak egy olyan filmet, amire beül valaki gyerekkel, barátnővel, baráttal vagy egyedül, de 2 hónap múlva senki nem emlékszik a filmre. Persze lehet én tévedek, és a Diesny-nek mégiscsak van valami mondanivalója.

Évvel
bendi drevil
bendi drevil

Én làttam a haverommal

Évvel
bendi drevil
bendi drevil

Mi 1300 ft èrt nèztük meg

Évvel
Ákos Pétervári
Ákos Pétervári

egyébként nekem is a fa.. kivan hogy átmennek vígjátékba a Marvel filmek.... lehet meg sem nézem.... Mert kreténkedés nem érdekel.. Pedig imádom a Marvel filmeket... nem bánnám ha 16os vagy 18as karikát kapna az összes.. akkor nem kéne bárgyú baromságba átmenni, csak mert képregény alapokon nyugvó mű nem feltétlen gyerekeknek kell célozni...

Évvel
Nesto csgo
Nesto csgo

idiota vagy de nagyon szerintem meg jo volt

Évvel
Fury144
Fury144

Ez a Dark souls bemutató szinvonalát idézi ez a bemutató, kibaszott igénytelen.

Évvel
Tamás Ország
Tamás Ország

Tényleg mély mondanivalót vártál?Vegye olyan komolyan magát mint a DC filmek (ami inkább nevetségessé teszi).Nem szokásom fikázni a kritikáidat de ez most szarul sikerült.

Évvel
HAJDU ARMAND
HAJDU ARMAND

NEKEM NAGYON TETSZETT Még jó hogy nem néztem meg ezt a film előtt...

Évvel
Botond Káplár
Botond Káplár

Én a film közepén azon gondolkoztam hogy: Remélem jó lesz a Black Panther....

Évvel
Vass Viktor
Vass Viktor

Nem dislikeoltam de nem értek veled egyet.

Évvel
Anita Florovits
Anita Florovits

Hát ez ritka szubjektív kritika volt :D

Évvel
Keso Feri
Keso Feri

A suttyó Sötét lovag, mint referencia? LOL. Most van a helyén kezelve a szuperhősősködés. Eleve hülyeség Batmant meg Vasembert szuperhősként kezelni, hiszen az egyetlen szupererejük a pénzük. Ennyi erővel ha Mészáros Lőrinc vesz magának gumiruhát meg egy feketére festett, feltuningolt hummert és éjszaka elkezd háztetőn ugrálni szuperhős lesz...

Évvel
Gruber Szabolcs
Gruber Szabolcs

A Második Világháborút a Holokauszt miatt nem lehet viccesen feldolgozni? Hm. Lehet tévedek, de mint ha lenne egy film, mi is a címe, ilyen kémes, Csupasz Pisztoly szerű humorral, nácikkal, világháború. Biztos nem ismered. Top Secret! http://www.imdb.com/title/tt0088286/ Az Indiana Jones mondjuk nem a világháborút dolgozta fel, de volt benne elég náci, hogy azért ki lehessen jelenteni, hogy kellően sokat foglalkozik a világés témakörével és mint ha humor terén sem szenvedne hiányt. Bizonyára akad még mű. Lássuk csak. Becstelen Brigantik? A kritika többi elemét most nem cincálnám szét, ahogy nézem a többiek megtették. Kinson...ezt a kritikát rendesen elbaltáztad. Sajnálom.

Évvel
Dóra Trost
Dóra Trost

Köszönöm hogy nem én vagyok az egyetlen, aki ekkorát csalódott 🙏🙏

Évvel
Balázs Orbán
Balázs Orbán

Én 10 éves vagyok de ez tényleg nem volt a legjobb Marvel film

Évvel
T. P.
T. P.

Az egész mozi szakadt a nevetéstől, OW szerint nem működik a humor a filmben. Az első két Thor filmet gyakorlatilag végigaludtam, ez maradéktalanul lekötött. Hidd el, az átlagnéző nem kíváncsi a sablondramaturgiára. Remek film, csak ajánlani tudom.

Évvel
Dajka Ferenc
Dajka Ferenc

"egy ember is változtathat a világon" szép gondolat? szerintem meg elég káros

Évvel
Pluskat78
Pluskat78

Nem először nem értek egyet az Otherworld filmkritikusaival. Most sem. Szerintem annyira szubjektív egy filmnél, hogy ki mit vár el tőle. Én pl személy szerint semmi mélységet, semmi karakterfejlődést nem várok el. Ez egy képregény adaptáció, nem pedig egy Shakespeare királydráma. Lehet, hogy talán ehhez képest kellene kezelni. Nyilván van aki máshogy látja mint én, de az ekkora mértékű negatív kritika szerintem nem állja meg a helyét.

Évvel
Golden Dragon_HUN
Golden Dragon_HUN

Igaza van Korradin Films TM-nek, még nem néztem meg, de ezzel a videóval,jó hogy nem vetted el tőle a kedvem!!!!!!!!!!!!

Évvel
Sándor László Veres
Sándor László Veres

Nagyon jó lett a kritika. 100%-ig egyetértek vele. Minden, ami a Disney-hez kerül, az előbb-utóbb átmegy családbarát (gyenge) vígjátékba. Már az új Star Wars nézése közben is a fejemet fogtam a beleerőltetett poénbombáktól. Továbbá a Marvel filmekben leginkább a súlytalan főgonoszok irritálnak.

Évvel
b0h0c
b0h0c

Az előző verziók sokkal limonádébbak voltak. Pláne a Baljós árnyak. Na most ha a karcosabb, komorabb Disney verziót családbarátnak tituláljuk, akkor a korábbi lightosabb (jó, kivéve az Ep.3) verziók micsodák?

Évvel
Sándor László Veres
Sándor László Veres

Ehhez tudnom kellene, hogy Te pontosan mit értesz "gyerekbarát" alatt.

Évvel
b0h0c
b0h0c

Érdekese, hogy a többség azért sír, mert az új SW realistább, "koszosabb", sötétebb, mint a korábbi SW-ok. Ami teljes mértékben, igaz. (Az már más kérdés, hogy van akinek tetszik az új nézőpont van akinek nem, de nem ez a lényeg.) Na most ehhez képest neked sikerült mindenkivel ellentétben megállapítani, hogy "családbarát" lett. Akkor a régi mi volt? Gyerekbarát?

Évvel
Róbert Kónya
Róbert Kónya

Csak Én érzem úgy, mintha fizeténkek nekik a negativitásért már egy ideje....? :/

Évvel
Tomi Pici
Tomi Pici

Szerintem jó volt a film vicces volt lehet hogy nem a legkomolyabb marveles film de tetszet persze mindenkinek más a véleménye és nem kell senkitse megkövezni azért mert nem tetszik neki vagy éppenségel tetszik neki :D

Évvel
Edem Jumper [Official Channel]
Edem Jumper [Official Channel]

Ha lehet maradjatok inkább a game-nél... Rohadtul látszik hogy nem értetek a filmekhez, amivel nincs is baj, de akkor felejtsétek el ezeket és inkább ne szólaljatok meg.

Évvel
Noé Nádas
Noé Nádas

pedig en imadtam a filmet csak sajnalom hogy thor -nak a poroje darabokra esett

Évvel
Blood Clan Agaton
Blood Clan Agaton

Egyetértek veled, hogy a film könnyedebb hangvételű, de ez nem a tragikus tartalom hiányát jelenti a filmben, hanem inkább a tragédia egy másik megközelítését a húsba vágó dráma helyett. Elvégre ami történik Thorral a filmben az messze áll a tét nélkülitől. A másik humorforrás önparódia volt, nos az hazavágta a szuperhős pillanatokat. De például Hela jelenetein, egy karakterfejlődésen, és a film lezárásán nem volt kacagás. Mindig van egy-két pont a Marvel filmekben ahol hagyják érvényesülni drámát, és azok jelentik a film gerincét. Viszont ez így még mindig egy könnyedebb film marad. De ez a Marvel védjegye, nem tudom őket hibáztatni. Azt a drámát amit egy szuperhősfilm kapcsán szeretnénk megélni a DC tudná csak szállítani az imázsából adódóan, de ők sajnos egy vicc kategória Snyder rendezései óta.

Évvel
Csaba Varga
Csaba Varga

Ez a film tényleg annak a célközönségnek szólt, amelyik gyors, pörgös akciót akar szuper látványvilággal és humorral, amiken jót tud nevetni. A filmkritikában említett Batman vs Superman a sötét, komor hangulata, a film utsó negyedéig nyomozós thriller volta miatt, meg humortalansága miatt a kasszáknál bukta lett. És a Marvelnél sem a sötétebb és komorabb hangvételű Thor: Sötét világ meg a Avengers: Ultron kora hozta a legnagyobb bevételeket, hanem a lazább, könnyedebb, humorosabb Marvel-filmek. (meg a Szárnyas Fejvadász 2049 is bukta lett a kasszáknál csak ezt ennek a filmnek a készítésekor még nem tudhatták) A mai mozinézőknek erre van igényük. Ezért csinálták ezt a filmet ilyenre. Én úgy ültem be, hogy egy pörgős, látvány akciófilmet fogok nézni rengeteg humorral. A Szárnyas Fejvadász 2049 és az Igazság Ligája között egy igazi jó kis popcorn mozi :) Nekem ez tetszik, hogy a DC a sötétebb és komorabb hangvételt viszi, a MArvel meg lazább, poénosabbat. Egyébként a képregényeik között is ugyanez a különbség :)

Évvel
Istvan Szonda
Istvan Szonda

Ma néztem meg a legjobb Thor film... itt eléggé le van húzva :/

Évvel
Anett Gergely
Anett Gergely

Egyetértek, többet vártam, jók voltak a poénok de túl sok. A Thor2-t teljesen elviccelték, amiben azért történtek komoly dolgok... Személy szerint Hela mitológiai elhelyezése miatt meg már az első 10 percben kellőképpen felidegesítettem magam -.- szórakoztató volt, de semmi több. sajnos

Évvel
Bihari Márk
Bihari Márk

Nekem valamiért tetszett, bár az is lehet, csak azért mert már nem nagyon emlékszem az előző kettő filmre :D

Évvel
Norbert Mezei
Norbert Mezei

Miért hiszi mindenki azt,hogy az X-Men,Logan ,Deadpool és a Pókember(hellyel közzel ) azok Marvel filmek...Marvel karakterek,de nem a marvel studios ,hanem a Fox és a Sony hozta őket tető alá.

Évvel
Péter Megyaszai
Péter Megyaszai

Imádom a marvel filmeket, de az első 2 után ez tényleg egy szóval jellemezhető csak: csalódás

Évvel
MaXo Style
MaXo Style

Köszönöm a bemutatót! Igen sajnos ezzel amiket mondtál sajnos mind egyet tudok érteni.

Évvel
PabloEscobar
PabloEscobar

Fuu de szar volt istenem...

Évvel
Mortou1
Mortou1

Először nem értek egyet. Majdnem először.

Évvel
Tamás
Tamás

Boccs, nem tudok egy olyan kritikát komolyan venni amiben leírják, hogy hát utána kerestem és a rendezője Waititi.... Komolyan? Előtte nem tudta a kritikus, hogy kinek a filmjére ül be és mit várhat? Röhej. A jeff Goldblumos részt nem is értetettem. Goldblum a színészek Ed Woodja...Mi van? Ja és a Holocaustot összehasonlítani egy Ragnarökkel eget verő baromság. Legközelebb a Mohácsi csatát hasonlítsuk a Civil War repülőtéri bunyójához ha kérhetném. Egy Spoiler Alert talán nem ártott volna.

Évvel
R3KT_ Shomaa
R3KT_ Shomaa

De most valaki segítsen hogy lett a ragnarokból raganarök?!

Évvel
R3KT_ Shomaa
R3KT_ Shomaa

Shayne Sevier Mehh gyenge indok :/ de oké

Évvel
Millennium Fox
Millennium Fox

Én őszintén szólva az előző Thor filmekre nem is emlékszem. :/

Évvel
Rafanir
Rafanir

Az eddigi legjobb Thor film. És azt kell, hogy mondjam, az első két Thor film volt a Marvel filmek leggyengébb darabjai voltak. Tele voltak unalmas, idegesítő Földi karakterekkel, az Asgardi sztoriszál pedig teljesen el volt nyomva. Az első Thor film nagy része is egy Amerikai kisvárosban játszódott(!!!), a várva várt nagy finálé meg annyi volt, hogy Thor és Loki verekedik... én legalább azt vártam volna, hogy a Jégóriások betámadják Asgardot. A második rész kb. ugyanez. Bár ott már több fantasy elem volt, és több volt az Asgard is, de ettől függetlenül itt is jelen voltak a Földi karakterek, valamint a finálé se volt túl emlékezetes (úgy egy tucatnyi Dark Elfel harcoltak és kész). Malekith pedig ráadásul minden Marvel főgonosz legsemmitmondóbb főgonosza volt. Nem voltak rossz filmek, de többet vártam volna tőlük. Viszont ez a harmadik rész... ez a két Avangers film és a Galaxis őrzői után a legkiemelkedőbb Marvel film volt. A Földi idióták végre mentek a kukába és e helyett kaptunk egy nagyszabású epic kalandot, igazommal, lehengerlő akcióval, zseniális poénokkal, nagyszerű karakterekkel és egy rendkívül hangulatosan új világgal. A Sakaari történetszál, valamint a bolygó bemutatása eszméletlenül hangulatos volt. Erre akár még egy teljes filmet is rá letett volna szánni, hogy mondjuk Thor gladiátorként egyre feljebb tör, és ő lesz ott az ász. Hulkot/Bannert jó volt viszont látni, és láthatóan a film tartalmazott utalásokat a népszerű Plandet Hulk című képregényből is. Korg és Miek, vagyis az a kőóriás és az a pengés rovarszerű lény például abban a történetben szerepelnek. Valamint az hogy, Hulk gladiátor bajnok volt ezen a bolygón, szintén ebből a képregényből merített ihletett. A poénkodós dolgoktól kicsit féltem, de szerintem nem igaz, hogy minden komoly jelenetet elcsesznének ezzel. Bőven vannak vér komoly momentumok a filmben (azért elég sok a halál is...), a poén pedig mindig remekül oldja a hangulatot. A humor szerintem jó volt, és a legtöbb Marvel filmben ez mindig is jelen volt, így nem hinném hogy ez megölte volna a film komolysági faktorát. Asgardi valódi és egyben korábbi arcának bemutatása szintén hangulatos és ötletes volt és remek hátteret kölcsönzött a főgonoszunknak. Hela nagyon jó főgonosz volt. Mondjuk nem csak azért mert nagyon bírom a vagány női fő gonoszokat, mert bár a megjelenése impozáns, fenyegető és tekintélyparancsoló volt, de e mellett a motivációi és a céljai is érthetők voltak. És mondjuk egy Malekithez képest, aki valljuk be, még csak nem is nagyon beszélt a Thor 2-ben, lényegesen jobb final boss volt. És az a finálé... végre valahára, a 3. Thor filmre rájöttek, hogy egy ilyen látvány filmnél, a végén, a végső csata gyanánt, mi is az amit a néző pontosan látni akar. EGY NAGY, IZGALMAS, HOSSZÚ, LÁTVÁNYOS CSATÁT! Nem azt, hogy két ember, össze-vissza pattogva csépeli egymást egy rövid ideig, hanem egy szép hosszú, több mint fél órás, jól megkoreografált, látványos darálást, ahol izgalmas, akció közepette, elpusztítják a főgonosz seregét, alvezéreit és őt magát is. Számomra a legjobb Thor film volt, élmény volt végignézni.

Évvel
sziszko468
sziszko468

Hát ennyi kibaszott sok hülyeséget rég hallottam :D mi a faszt vársz egy marvel filmtől. Ez a kritika pont annyit ér mint a lábtörlő alatt a piszok

Évvel
Attila Szabo
Attila Szabo

Nagyon jó! A dislike huszárok pedig... hagyjuk.

Évvel
Márton Pogonyi
Márton Pogonyi

Az a baj hogy a Marvel filmek a bosszúálók 1. része óta fanoknak és GYEREKEKNEK készítik. (Ezalat a Disney Marvel filmeit értem)

Évvel
Benedek Matolcsi
Benedek Matolcsi

Az 2016 os gambit odabasz!:-D Ja és a daredevil nekem rohadtul bejött

Évvel
Gréta Majer
Gréta Majer

Sajnalom h a megtekintesemmel hozzajarultam valaki fizetesehez. Ez a film nagyo jo lett! Mindekinek ajanlom, ne vegyetek be ezt a lehuzast. Kezdem azt hinni h nem is latta csak olvasott a filmrol. Ilyen velemenye nem lehet vkinek aki latta ezt a muvet!

Évvel
Gréta Majer
Gréta Majer

Mindenki egy karotnyelt ****? Emberek ez egy kepregeny film! Nehogy mar depresszios szuperhosoket akarjatok nezni 2 oran at. Vegre ujabb marvel film amiben a rendezo ismerte a poen fogalmat. En ugy gondolom megerte az a 6 ora az eletembol amit erre a filmre eddig forditottam. Es vasarnap megyek negyedszerre megnezni. En nem tudom megunni! Vegig nevettem, nem is emlekszem mikor nevettem ilyen jokat! Nagyon szuper volt a film, imadtam! Az egyik legjobb!

Évvel
Gyula Bodis
Gyula Bodis

tudom hogy ez csak is a ti véleményetek de akkor had mondjak én is valamit. Én pont ma néztem meg a filmet és szerintem ki...szott jo  volt mellesleg a mozi terem is tele volt és ez is csak az één véleményem mert ha már ti megosztjátok én miért ne

Évvel
Gábor Kalocsa
Gábor Kalocsa

Előzetes alapján mégis mit tetszettünk várni? Kedves kritikus cseppet félreértelmezi a filmet, annak szándékát, irreális elvárni egy MCU darabtól, főleg ettől, hogy túlzottan komolyan vegye magát. A Marvel-nél tökéletesen tisztában vannak a figurákban rejlő lehetőségekkel, olyan szórakoztató elegyet képesek alkotni e filmek hálójából, mely könnyen fogyasztható, jópofa, és szerintem a legfontosabb, hogy az időnként felbukkanó komolyabb történések, elemek ellenére sem igyekszik túlságosan eltávolodni a képregényes bolondozástól, ez adja a franchise valódi lelkét. A legjobban A Galaxis őrzői 2-ben jelenik meg ez a jellemvonás, Yandu "búcsúja", a figura azonnali átértékelése valóban betalál a néző lelkébe, de pár pillanattal később újra megy a hülyeség. Nincs túlpörgetve a dráma, a show robog tovább, a tonnányi színes karakter együttese nem arra hivatott, hogy érzelegjünk, hüppögjünk a megpróbáltatásaikon. Helyette a lehetetlen, őrült kalandoké a terep, ami eszméletlenül bölcs stratégia a készítők részéről. Amellett a Marvel filmek "földön kívüli" vonalát a humor, a komikum tartják össze első sorban, kár lenne véresen komoly karakterfejlődést várni bennük. És hogy tisztán lássunk, a Logan a Fox terméke, nem az MCU tagja, bár remek mozi, köze nincs ehhez az univerzumhoz, kár hasonlítgatni őket. Nolan Batman hármasáról is jól el lehetne vitázni, attól, hogy valami komoly, nem feltétlenül lesz hiteles, avagy teljességgel átélhető. A DC filmek pontosan ebbe fulladtak bele eddig is, egészen a Wonder Woman-ig.

Évvel

Következő

Doctor Strange | Bemutató

05:59

Doctor Strange | Bemutató

Otherworld

Megtekintés 89 000

Ezért volt 💩 az Utolsó Jedik

52:52

Ezért volt 💩 az Utolsó Jedik

Otherworld

Megtekintés 208 000

RIASZTÁS - Tasnádi Péter

16:24

RIASZTÁS - Tasnádi Péter

Hír TV

Megtekintés 338 000

Quesadillas | Basics with Babish

6:17

Quesadillas | Basics with Babish

Binging with Babish

Megtekintés 1 479 240

Why Americans Love Taco Bell

14:34

Why Americans Love Taco Bell

CNBC

Megtekintés 649 499

Vader sokkal erősebb is lehetett volna!? | Star Wars Akadémia

10:20

Kripli-western zombikkal - A Gonosz Ébredése 💀

20:46

Az Atya, a Fiú és a hóhatár - God of War 🎮

13:31

A Marvel Moziverzum minden készülő filmje

08:48

A Marvel Moziverzum minden készülő filmje

IGN Hungary

Megtekintés 111 000

Hibbant Billy hazatér - Fekete karácsony 💀🎄

31:40

The Powerpuff Girls: What Went Wrong?

30:59

The Powerpuff Girls: What Went Wrong?

Steve Reviews

Megtekintés 527 277

Hop - Nostalgia Critic

32:54

Hop - Nostalgia Critic

Channel Awesome

Megtekintés 504 986

Watching My Daughters Tik Toks

10:54

Watching My Daughters Tik Toks

Daz Games

Megtekintés 505 526

DON'T KNOCK TWICE (2016) Ending Explained

19:25

DON'T KNOCK TWICE (2016) Ending Explained

FoundFlix

Megtekintés 721 855

Joe Rogan Experience #1282 - Adam Conover

2:47:13

Joe Rogan Experience #1282 - Adam Conover

PowerfulJRE

Megtekintés 853 205

Casting Detective Pikachu

1:14

Casting Detective Pikachu

Ryan Reynolds

Megtekintés 17 779 116